اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه گرگان:

وزرای دولت یازدهم کاردان و باتجربه هستند

امام جمعه گرگان با اشاره به رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به وزرای دولت یازدهم گفت: حسن روحانی افراد با تجربه و کاردان را برای وزارتخانه‏ها انتخاب کرد.

وزرای دولت یازدهم کاردان و باتجربه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‏الله سید کاظم نورمفیدی در خطبه‏های نماز جمعه این هفته گرگان اظهار داشت: این افراد با همکاری مجلس شورای اسلامی توانستند رای اعتماد بگیرند و کار خود را آغاز کنند.  

وی از برخی تندروی‏ها در جریان رسیدگی به صلاحیت وزرای پیشنهادی رئیس‌جمهور انتقاد کرد.  

تندروی همیشه ضرر دارد

نماینده ولی‏فقیه در استان گلستان خاطرنشان کرد: تندروی‏ها چه در سطح ملی و چه بین‏المللی و از هر گروهی همیشه برای انقلاب و نظام اسلامی مضر بوده و هستند.

نورمفیدی با بیان اینکه کسی که منطق ندارد زور می‏گوید، ادامه داد: عده‏ای از نمایندگان مجلس در حالی که هنوز دولت یازدهم کار خود را آغاز نکرده نسبت به تخریب و توهین روی آورده‏اند.  

به گفته وی، مقام معظم رهبری همه را به نقد سازنده که از نعمت‏های الهی است سفارش کرده‏اند.

صداقت رمز به دست آوردن دوباره اعتماد عمومی است

نماینده مردم استان گلستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه توجه به اسناد بالادستی همچون سند چشم‏انداز 20 ساله و برنامه پنجساله پنجم توسعه، رفع بیکاری، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض، تقویت احساس امنیت و ایجاد اعتماد در مردم را جزو اولویت‏های مهم کاری دولت حسن روحانی برشمرد.  

نورمفیدی با بیان اینکه اعتماد عمومی سرمایه اجتماعی محسوب می‏شود، تصریح کرد: راه به دست آوردن دوباره اعتماد عمومی داشتن صداقت نسبت به مردم است. 

وی اضافه کرد: مسئولان باید خود را خادم مردم بدانند و در مواجهه با آنها صداقت داشته باشند نه اینکه خود را برتر از مردم بدانند. 

رهایی انسان‏ها فلسفه بعثت رسول گرامی اسلام (ص) بود

امام جمعه گرگان در ادامه پانزدهم شوال سالروز شهادت حمزه سیدالشهدا عموی پیامبر (ص) و حضرت عبدالعظیم حسنی از رجال اهل بیت (ع) را گرامی داشت.

نورمفیدی در خطبه اول نماز جمعه با قرائت خطبه 147 نهج‏‌البلاغه گفت: حضرت علی (ع) در این خطبه فلسفه بعثت رسول گرامی اسلام (ص) را براساس قرآن که معجزه ایشان است رهایی انسان‏ها از بندگی و هدایت آنها به سوی یکتاپرستی عنوان کرد. 

به گفته وی، امیرالمومنین (ع) در این خطبه پیشاپیش مردم را نسبت به برخی حوادث آینده که بعد از شهادت ایشان اتفاق افتاد آگاه کردند.

انتهای پیام/83003/خ40/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول