اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش چرام:

سرود دبیرستان عفت چرام به مرحله کشوری راه یافت

رئیس آموزش و پرورش چرام گفت: سرود دبیرستان عفت چرام به مرحله کشوری راه یافت.

سرود دبیرستان عفت چرام به مرحله کشوری راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، محمدقلی جمالی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش ضمن ارائه گزارشی از عملکرد فعالیت‌های اداره آموزش و پرورش شهرستان چرام، اظهار کرد: همکاران ما در حوزه فرهنگی و در رشته گرافیک رتبه اول استانی را کسب کردند و همچنین سرود دخترانه دبیرستان عفت به مرحله کشوری راه پیدا کرد.

رئیس آموزش و پرورش چرام در ادامه با بیان اینکه یک دانش‌آموز چرامی در بحث گلیم بافی رتبه برتر استان  را جهت راهیابی به مرحله کشوری به دست آورد، به بحث درصد قبولی دانش‌آموزان در این شهرستان اشاره کرد و عنوان داشت: در دوره ابتدایی در کلیه پایه‌ها رشد داشتیم و سرجمع این رشد 2.62 درصد در دوره ابتدایی، در دوره راهنمایی میانگین رشد 4.27 درصد و در دوره متوسطه به جز پایه اول که افت داشته است در کلیه پایه‌ها رشدی از قرار دوم علوم انسانی با 22 درصد، دوم تجربی 7 درصد، دوم ریاضی 1.5 درصد، سوم انسانی 11 درصد، سوم تجربی 5 درصد و سوم ریاضی 25 درصد بوده است.

وی پیش دانشگاهی انسانی را  با 12 درصد، پیش دانشگاهی تجربی 3.8 درصد و پیش دانشگاهی ریاضی 19.6 درصد رشد اعلام کرد و با اشاره به بحث بازگشایی، یادآور شد: ما سه کمیته سامان‌دهی، تعمیر و تجهیز و کمیته تبلیغ و توجیه را داریم.

جمالی با اشاره به بحث سامان‌دهی خاطرنشان کرد: همکاران را در سطح مدارس شهرستان و حتی دورترین مدارس در سادات امامزاده علی (ع)، طسوج و بیدانجیر سامان‌دهی کرده‌ایم و تلاش داریم قبل از بازگشایی مدارس هرگونه کاستی که هست برطرف کنیم.

این مسئول با بیان اینکه 80 درصد تابلوهای مدارس را تغییر داده‌اند، ادامه داد: با توجه به ساختار تحول نظام جدید آموزش و پرورش کلیه تابلوهای مدارس را تعویض کرده که مدارس ابتدایی باید به دبستان دوره اول و دوم تغییر داده شود.

انتهای پیام/82002/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول