اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

دولت تدبیر و امید مقصودی جز خدمت بی منت ندارد

استاندار بوشهر گفت: دولتمردان هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.

دولت تدبیر و امید مقصودی جز خدمت بی منت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر و به نقل از روابط عمومی استانداری، فریدون حسنوند در پیامی ضمن تبریک هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، هفته دولت را هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردان خدمت‌گزار دانست و تاکید کرده است: هفته مبارک دولت در واقع هفته اقتدار و سرافرازی دولتمردانی است که با حمایت و پشتیبانی میلیون ها انسان عاشق و دلداده نظام به کرسی خدمت رسانی تکیه زده و هیچ مقصودی جز کسب رضای الهی و اجرای احکام الهی و قانونی و ایجاد جامعه ای سراسر شور و نشاط و نیز خدمتی جز خدمت بی منت ندارند.

استاندار بوشهر در این پیام با گرامیداشت سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی آورده است: بحمداله در سالی که بنا به فرمایش مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی نامگذاری شد، شاهد حماسه جاوید و ماندگار 24 خرداد ماه یعنی حماسه بزرگ یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بودیم که شور، شوق مردم انقلابی نظام جمهوری اسلامی ایران به تاسی از آموزه‌های الهی و دینی و رهبری عظیم الشان نظام به یکباره نظام سلطه را همچون گذشته به ورطه یاس و شکست کشاند.

حسنوند همزمانی هفته دولت با آغاز به کار دولت تدبیر و امید را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: امسال همزمانی هفته دولت با آغاز به کار دولت تدبیر و امید فرصتی را فراهم آورده است تا نیروهای تازه نفس دولت در هم پیمانی با شهیدان رجایی و باهنر، تبعیت از مقام عظمای ولایت و همدلی با مردان و زنان متعهد و وفادار ایران اسلامی افق تازه‌ای از پیشرفت و توسعه با الگوی اسلامی را طراحی و به منصه ظهور رسانند.

وی با تبریک این ایام به دولت جناب آقای دکتر روحانی، تصریح کرده است: شکل گیری دولت یازدهم را همزمان با هفته مبارک دولت و در تداوم مسیر خدمت رسانی روزافزون به فال نیک گرفته و ضمن تبریک مجدد این ایام برای دولت جناب آقای دکتر روحانی در مسیر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آرزوی موفقیت دارم.

انتهای پیام/66006/س/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول