اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دامغان خبر داد

بهره‌‏برداری از 50 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان در هفته دولت

فرماندار شهرستان دامغان از بهره‏‌برداری 50 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و صنعتی در شهرستان دامغان به مناسبت فرارسیدن هفته دولت خبر داد.

بهره‌‏برداری از 50 طرح عمرانی و اقتصادی دامغان در هفته دولت

مرتضی علی‏‌آبادی امروز در گفت‌‏وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در استان سمنان با تبریک فرارسیدن هفته دولت و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: شهرستان دامغان در سال‏های اخیر با اجرای پروژه‏‌های مختلف عمرانی و اقتصادی در حقیقت به یک کارگاه سازندگی بزرگ تبدیل شده است.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: در همین راستا، در هفته دولت امسال نیز با حضور مسئولان استان سمنان و شهرستان دامغان، 50 طرح عمرانی، اقتصادی، خدماتی و صنعتی در شهرستان دامغان افتتاح می‏‌شود.

علی‏‌آبادی گفت: برای اجرای طرح‏‌هایی که به همت کارشناسان و متخصصان ایرانی در شهرستان دامغان آماده افتتاح شده، بیش از 13 میلیارد تومان هزینه شده است.

فرماندار شهرستان دامغان افزود: برای عملیاتی کردن این پروژه‌‏ها که با اشتغال‏زایی 172 نفر اجرا شده‏‌اند، 13 میلیارد و 400 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته است.

علی‏‌آبادی اظهار کرد: واحد صنعتی سیلیس در دامغان در هفته دولت امسال بهره‏‌برداری می‏‌شود و نقش قابل توجهی در ایجاد اشتغال در این شهرستان دارد.

فرماندار شهرستان دامغان همچنین از بهره‌‏برداری و تحویل 52 واحد مسکن مهر در دیباج و 40 واحد مسکونی روستایی در منطقه علی‌‏آباد مطلب‏‌خان از توابع این شهرستان خبر داد.

علی‏‌آبادی بیان کرد: سد خاکی نصرآباد و آستانه نیز در هفته دولت در شهرستان دامغان افتتاح می‏‌شود و بهره‌‏برداری از طرح آبیاری قطره‌‏ای باقرآباد نیز در این شهرستان صورت می‏گیرد.

فرماندار شهرستان دامغان از افتتاح واحد صنعتی تولید در و پنجره و شمار دیگری از طرح‏‌های اقتصادی و عمرانی در این شهرستان خبر داد.

علی‏‌آبادی یادآور شد: در هفته دولت امسال و به یاد شهیدان رجایی و باهنر، عملیات ساخت مجتمع گردشگری و رفاهی صیدآباد در منطقه امیریه شهرستان دامغان در زمینی به مساحت 10 هکتار و زیرگذر خط مثلث راه‏ آهن دامغان نیز آغاز می‏‌شود.

انتهای پیام/2249/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول