اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قم:

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و مسئولان دولت اسلامی است

استاندار قم با صدور پیامی ضمن گرامیداشت هفته دولت اعلام کرد: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و فرصت گرانبهایی برای انعکاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت است.

هفته دولت نمادی از وحدت مردم و مسئولان دولت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، در پیام کرم‌رضا پیریایی آمده است: هفته دولت، یادآور عروج ملکوتی دو معلم بزرگ عمل و دو آموزگار وارسته، شهیدان رجایی و باهنر است. دو چهره مومن و انقلابی و دو خادم شایسته ملت که انسانیت، خلوص و زندگی و شهادتشان، الگو و درس‌آموز بود.

در ادامه این پیام آمده است: هفته دولت، پاسداشت حماسه آفرینی دلاور مردانی است که با ایثار و گذشت و خدمت صادقانه به ملت، برگ زرینی در دفتر افتخارات این سرزمین مقدس به یادگار گذاشتند. یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که با ایثار جان خویش در راه خدمتگزاری به مردم و محرومان و مستضعفان، نام نیک و جاودانی را به یادگار گذاشتند. هفته دولت تجلی خدمت و فداکاری فرزندان خدوم و پاک نهاد انقلاب اسلامی و یادآور لحظات و روزهای پرشور و شوق خدمتگزاری است.

در این پیام تصریح شده است: هفته دولت نمادی از وحدت مردم و دولت اسلامی و فرصت گرانبهایی برای انعکاس خدمات و ثمرات خدمتگزاران مردم در دولت و دستاوردهای ارزنده نظام در عرصه های گوناگون است چرا که جامعه مطلوب، جامعه‌ای است که دولتمردانش با مردم یک‌دل و هم‌دل و هم‌نوا، در راه رسیدن به کرامت انسانی و استقلال همه جانبه تلاش می‌کنند.

در این پیام خاطرنشان شده است: بی‌تردید در شرایط کنونی و در سالی که از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به نام سال «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» نامگذاری شده است و با روی کار آمدن دولت جدید، فصل نوینی از کار و تلاش و خدمت برای عمران و آبادانی و سازندگی ایران اسلامی آغاز شده است، انتظار می‌رود تا با بهره‌گیری از تمام ظرفیت‌ها و تقویت بیش از پیش وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین ارکان و ساختارهای اجرایی، روند پرشتاب توسعه و تعالی آغاز شده در دولت‌های گذشته، همچنان تداوم و استمرار یافته و گام‌های بلند و جدی‌تری در زمینه خدمتگزاری به مردم برداشته شود.

در این پیام افزوده شده است: اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام دولت و به ویژه شهیدان رجایی و باهنر فرا‌رسیدن هفته دولت و روز کارمند را به همه دولت‌مردان و کارمندان خدوم و متعهد، به ویژه کارکنان و کارگزاران دولت در استان قم تبریک عرض کرده و موفقیت همگان را در راستای تحقق آرمان‌های بلند حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم ولایت حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مد‌ظله العالی) و ادامه راه شهدای دولت در نیل به پیشرفت و سرافرازی روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

انتهای پیام/2258/ط/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول