اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری:

23 طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری هفته دولت بهره‌برداری می‎شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری از بهره‌برداری از 23 طرح صنعتی همزمان با آغاز هفته دولت در این استان خبر داد.

23 طرح صنعتی چهارمحال و بختیاری هفته دولت بهره‌برداری می‎شود

رحمان  کرمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همزمان با هفته دولت 23 طرح صنعتی در شهرک‌های صنعتی این استان به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: تولید مصنوعات چوبی، انواع قالب فلزی، سوله و اسکلت فلزی، رینگ فلنچ، ورق کرکره، بتن آماده، بردهای الکترونیکی نمایشگر ال‌ای‌دی از جمله طرح‌هایی است که در هفته دولت در استان بهره‌برداری می‎شود.

کرمی با اشاره به میزان اعتبارات هزینه شده در راستای بهره‌برداری از طرح‌های صنعتی استان، گفت: تاکنون برای تکمیل و راه‌اندازی این طرح‌های صنعتی افزون بر 127 میلیارد ریال هزینه شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری از 23 طرح صنعتی در استان همزمان با هفته دولت زمینه اشتغال 200 نفر به صورت مستقیم در استان فراهم خواهد شد.

وی در ادامه از راه‌اندازی دفتر نمایندگی اتحادیه‌های صنفی شهر هفشجان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این دفتر تمامی مراحل صدور پروانه کسب شهر هفشجان در این دفتر نمایندگی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/68001/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول