اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار لنگرود خبر داد

افتتاح 200 واحد مسکن مهر لنگرود در هفته دولت

فرماندار لنگرود از افتتاح 200 واحد مسکن مهر این شهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته دولت خبر داد.

افتتاح 200 واحد مسکن مهر لنگرود در هفته دولت

کمال محمدبیگی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در لنگرود با تبریک فرا رسیدن هفته دولت اظهار کرد: در نخستین روز از هفته دولت مراسم غبار روبی و گلباران مزار شهدا، ساماندهی گلزار شهدای کومله، بهره‌برداری از واحد گاوداری شیری صنعتی و... انجام می‌شود.

وی، بهره‌برداری از پروژه‌های روکش آسفالت، احداث پل، خط‌کشی راه‌های حوزه استحفاظی، بهسازی و آسفالت راه روستایی و... را از دیگر پروژه‌ها در دومین روز از هفته دولت ذکر کرد.

فرماندار لنگرود، با اشاره به پروژه‌های سومین روز از هفته دولت در این شهرستان، گفت: تجلیل از آزادگان سرافراز و بهره‌برداری از پالت فرش پیاده‌رو، اجرای آسفالت درویشان‌بر و لوله‌گذاری آب‌های سطحی از جمله برنامه‌های سومین روز از هفته دولت در لنگرود است.

وی، افزود: در چهارمین روز از هفته دولت پروژه‌های ایستگاه پمپاژ، منبع هوایی محوطه‌سازی، واحد صنعتی سکان صنعتی پارس نالکیاشر به بهره‌برداری می‌رسد.

محمد‌بیگی، از افتتاح 10 واحد مسکونی مددجویان بهزیستی و احداث مسکن 30 واحد روستایی و بهره‌برداری 9 واحد مسکن شهری مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) لنگرود در هفته دولت خبر داد.

وی توسعه مرغداری گوشتی 15 هزار قطعه‌ای گالش‌کلام و تولید گل و گیاه در فضای باز شلمان و پروژه آسفالت ساحلی چاف را از دیگر پروژه‌ها برشمرد.

فرماندار لنگرود، تصریح کرد: در هفته دولت طرح هادی روستا‌های حاج ابراهیم‌ده، بالا محله پاپکیاده، لیل و دیوشل افتتاح می‌شود.

وی، افتتاح مدرسه استثنایی نصر و گازرسانی به روستاهای کهلستان، ایشیان، جانعلی‌آباد، چهارسو پشته، خاله‌سر، ششکلایه، کنار رودخانه، مرزلات، میان‌گوابر، وندارکش، کیاگهان و دادقانسرا را از دیگر پروژه‌ها عنوان کرد.

این مسئول خاطرنشان کرد: طرح توسعه ماهیان پرورشی سرد آبی و گرمابی بلوردکان، نالکیاشر و سلوش نیز در هفته دولت به بهره‌برداری می رسد.

وی، برپایی مراسم یادواره شهیدان رجایی و باهنر و 28 شهید کارمند و تجلیل از کارکنان نمونه اداره‌ها، نهادها و بانک‌های لنگرود را از دیگر برنامه‌ها ذکر کرد.

محمدبیگی، یادآور شد: در هفته دولت زمین چمن فوتبال شهدای لنگرود و نیز 200 واحد مسکن مهر و مسجد مسکن مهر و نیز ساختمان کلانتری 14 و سرد خانه 7 هزار تنی و 10 طرح سالم‌سازی دریا به بهره‌برداری می‌رسند.

وی، افتتاح سیستم تله‌متری «کنترل از راه دور» 9 قطعه چاه را از پروژه‌های لنگرود در آخرین روز از هفته دولت عنوان کرد.

این مسئول، مجموع اعتبار این پروژه‌ها را بیش از 500 میلیون ریال ذکر کرد و یادآور شد: در هفته دولت برنامه‌های متعدد ورزشی، فرهنگی، هنری، اجتماعی و خدماتی نیز در سطح شهرها و روستاهای لنگرود برگزار می‌شود.

انتهای پیام/84002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول