اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس گزارش می‌دهد

برنامه‌های هفته دولت در بردخون/ هفته دولت همزمان با شروع کار دولت جدید

برنامه‌های هفته دولت امسال در بردخون در حالی برنامه‌ریزی شده که این هفته با آغاز به کار دولت جدید همزمان شده است.

برنامه‌های هفته دولت در بردخون/ هفته دولت همزمان با شروع کار دولت جدید

به گزارش خبرگزاری فارس از بردخون، هماهنگی‌های لازم برای برگزاری باشکوه برنامه‌های هفته دولت در بردخون انجام شده و شهرداری بردخون متولی برنامه‌های هفته دولت است.

افتتاح پروژه‌ها و طرح‌ها، برگزاری همایش، غبار روبی گلزار شهدا بخشی از برنامه‌های هفته دولت در بردخون است.

امانت‌داری و راستگویی مهم‌ترین ویژگی مسئولان

امام جمعه موقت بردخون نیز مهم‌ترین ویژگی مسئولان را از دیدگاه امام صادق(ع)امانتداری و راستگویی دانست و گفت: مسئولان باید کلام بزرگان را سرلوحه خود قرار دهند و برای خدمتگزاری و رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

حجت الاسلام محمدجواد عاشوری افزود: تجلیل از دولتمردانی که هدفشان مقدس و نام و یادشان در تاریخ این کشور ثبت شده ضروری است.

تشکیل تیم اقتصادی و خبره دولت جدید

بخشدار بردخون گفت: هفته دولت یادآور فداکاری فرزندان پاک نهاد انقلاب شهیدان رجایی و باهنر است.

مسعود محمّدپور با تقدیر از خدمات  8 ساله دولت نهم و دهم اظهار داشت: به پشتوانه رأی اعتماد مجلس به وزیران پیشنهادی رئیس جمهور، کابینه تیمی اقتصادی و خبره را تشکیل داد که با تعامل سه قوه در همه عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی موفق می‌شوند.

وی افزود: ایمان و اراده راسخ مردم، پیروی از خط رهبری و حفظ آرمان‌های امام راحل و خون شهدا و دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی موهبتی عظیم است که همواره باید شکرگذار باشیم و قدر این نعمت را بدانیم.

محمّدپور اضافه کرد: در اواخر فعالیت دولت دهم برخی طرح‌ها دچار مشکل کمبود اعتبار شده که با همت و تلاش دولت یازدهم و تصویب اصلاحیه بودجه 92 عملیات اجرایی پروژه‌ها دنبال می‌شود.

بخشدار بردخون ادامه داد: هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک نهاد و گرانقدر انقلاب و احیای کننده روزهای پرشور خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر و اقتدار و پیروزی دولتی است که حمایت و پشتیبانی میلیون‌ها نفر از ملت خود را همراه دارد.

همزمانی هفته دولت امسال با آغاز به کار دولت جدید

وی تصریح کرد: هفته دولت هفته سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش اجرای حدود الهی و احکام آسمانی اسلام و ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

این مقام مسئول یادآور شد: امسال در آستانه بیست و چهارمین سالگرد برگزاری هفته دولت با وضعیتی تازه مواجه هستیم و در حالی به استقبال هفته دولت می‌رویم که در روزهای آغاز دولت جدید قرار داریم.

نماینده عالی دولت در بردخون خاطرنشان کرد: در این هفته برنامه‌هایی نظیر بازدید مسئولان از ادارات، افتتاح و آغاز عملیات طرح‌ها و پروژه‌ها، دیدار کارکنان دولت با امام جمعه، دیدار مسئولان با خانواده معظم شهدا، عطرافشانی قبور مطهر شهدا، ویزیت رایگان خانواده‌های کارکنان دولت، بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر در بردخون اجرا می‌شود.

در پایان پس از بحث و گفتگو شهرداری بردخون به عنوان مسئول ستاد بزرگداشت هفته دولت در بردخون انتخاب شد.

انتهای پیام/66003/س40/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول