اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش دشتی خبر داد

اجرای طرحی ویژه با رویکرد قرآنی در مدارس دشتی

مدیر آموزش و پرورش دشتی از اجرای طرحی ویژه با رویکرد خاص قرآنی در مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید خبر داد.

اجرای طرحی ویژه با رویکرد قرآنی در مدارس دشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان دشتی، عبدالمهدی نصیری صبح امروز در جلسه تودیع معارفه معاون آموزش و نوآوری مدیریت آموزش و پرورش دشتی با اشاره به فرا رسیدن سال تحصیلی جدید و لزوم اجرای برنامه‌های ویژه پروژه مهر خواستار توجه جدی و اقدامات مقتضی مدیران و همه معلمان در هنگام ورود دانش آموزان به خانه دوم خود یعنی مدرسه شد.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان دشتی به اجرای طرحی ویژه با رویکرد خاص قرآنی در مدارس شهرستان در سال تحصیلی جدید اشاره کرد و اجرای این طرح را مورد تاکید قرار داد.

معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان دشتی نیز با اشاره به تقارن هفته دفاع مقدس و بازگشایی مدارس گفت: برنامه‌های ویژه برای این ایام به ویژه در حوزه پرورشی در نظر گرفته شده است.

سید نیام الدین حسینی افزود: سال جدید تحصیلی با نام شهید رضا سناپوری به عنوان شهید شاخص مزین شده است که امیدواریم با عنایت خاص خود شهیدان درتداوم رسالت این بزرگواران توفیق یابیم.

وی ادامه داد: امروز وظیفه همه آحاد جامعه به ویژه معلمین در معرفی فرهنگ ایثار و شهادت است و این رسالت بزرگی است که بر عهده ما گذاشته شده است.

معاون جدید آموزشی آموزش و پرورش دشتی نیز رمز موفقیت در برنامه‌های خود را تعامل وهمکاری تمامی نیروهای انسانی با یکدیگر دانست.

سید ابراهیم حسینی در ادامه توسعه هدفمند حوزه آموزشی این مدیریت را نیازمند اجرای برنامه‌های مصوب آموزش و پرورش درچهارچوب سند چشم انداز و تحول بنیادین برشمرد.

سید صادق بهرسی معاون توسعه و برنامه ریزی مدیریت آموزش و پرورش دشتی نیز به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در حوزه کاری خود پرداخت و از همکاری‌های بین بخشی تمام فرهنگیان درپیشبرد برنامه‌های آموزشی و پرورشی به عنوان یک سرمایه یاد کرد.

در پایان از تلاش‌های بی‌شائبه یعقوب مقاتلی تقدیر و سید ابراهیم حسینی به عنوان معاون آموزش و نوآوری آموزش و پرورش دشتی معرفی شد.

انتهای پیام/66001/ح30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول