اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی:

رسانه‌ها برای تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی تلاش مضاعف کنند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی گفت: رسانه‌های جمعی باید در راستای تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی به صورت مضاعف تلاش کنند.

رسانه‌ها برای تقویت فرهنگ ایرانی و اسلامی تلاش مضاعف کنند

حجت‌الاسلام محمدباقر کریمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: رسانه‌های جمعی در راستای رشد و اعتلای فرهنگ کشورمان مسئولیت سنگینی دارند و سزاوار نیست که کار آن‌ها به انعکاس پروژه‌های عمرانی و اطلاع‌رسانی مشکلات مختلف محدود شود.

وی به برپایی جشنواره مطبوعات در شهریور ماه سال‌‌ جاری اشاره کرد و افزود: برای این‌که فعالان عرصه رسانه به‌ویژه خبرنگاران در این زمینه‌ها قلم‌فرسایی کنند، بخش ویژه مقاله و تحلیل موضوع حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی در گرو تقویت هویت ایرانی و حمایت از مصرف و تولید ملی تدارک دیده شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با اشاره به این‌که این جشنواره بخش جانبی نیز دارد، ادامه داد: در این بخش خاطرات ارسالی خبرنگاران و اهالی مطبوعات در ارتباط با دوران فعالیت خبری مورد بررسی قرار می‌گیرد به صورتی که خاطرات ارسالی توسط شرکت‌کنندگان به صورت تایپ ‌شده در یک برگ A4 در موعد مقرر باید به دبیرخانه جشنواره ارسال شود.

کریمی ادامه داد: خاطرات ارسالی باید به عرصه روزنامه‌نگاری و خبرنگاری مربوط شود و از طرف دیگر سه خاطره برتر در مراسم اختتامیه جشنواره قرائت می‌شود لیکن به طور قطع خبرنگاران از این بخش استقبال ویژه می‌کنند چراکه خبرنگاری شغلی پرخاطره و پر مخاطره قلمداد می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: به نفر نخست سه میلیون ریال، نفر دوم دو میلیون ریال و به نفر سوم نیز یک میلیون ریال هدیه نقدی تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/61002/م20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول