اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال گذشته صورت گرفت

انتشار حدود 4 هزار خبر از پلیس توسط رسانه‌های اصفهان

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان اصفهان گفت: در سال گذشته دو هزار و 320 خبر از پلیس توسط رسانه‌های مکتوب و یک‌هزار و 600 خبر نیز توسط خبرگزاری‌ها در اصفهان منتشر شده است.

انتشار حدود 4 هزار خبر از پلیس توسط رسانه‌های اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، جهانگیر کریمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این نشست به مناسب تقدیر و تجلیل از خبرنگاران به منظور اطلاع‌رسانی در حوزه پلیس و نیروی انتظامی برگزار شده، اظهار داشت: پلیس و رسانه در مقابل یکدیگر وظایف و مسئولیت‌هایی دارند و رسانه‌های موجود در سطح جامعه اعم از رسانه‌های مکتوب و سایبری نقش بی‌بدیلی در راستای تأمین امنیت جامعه ایفا می‌کنند.

این مسئول رسانه‌ها را نماینده افکار عمومی در سطح جامعه و در میان مردم دانست و اضافه کرد: هر حادثه و موضوعی که در جامعه و در میان مردم اتفاق می‌افتد با تیزبینی رسانه‌ها و خبرنگاران شکار می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان اصفهان با اشاره به حضور پر‌رنگ خبرنگاران و اصحاب رسانه در جامعه برای انتقال حوادث و رویداد‌های روز به مردم و مسئولان تصریح کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه افکار عمومی جامعه را رصد می‌کنند و اطلاع‌رسانی شفاف، روشن، هنرمند و هدفمندی را در سطح جامعه انجام می‌دهند.

وی با تاکید بر اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه با اطلاع‌رسانی صادقانه، انتقاد صحیح و به موقع و آگاهی‌بخشی به جامعه در راستای مبارزه با جهل و نا‌آگاهی گام‌های استواری را بر می‌دارند، ادامه داد: تقویت عزت، اقتدار ملی و همبستگی اجتماعی در سطح جامعه مرهون تلاش‌های رسانه‌ها است.

کریمی با اشاره به فعالیت چشمگیر خبرنگاران در راستای اطلاع‌رسانی اخبار پلیس در سطح استان تاکید کرد: در سال گذشته 2 هزار و 320 خبر از پلیس توسط رسانه‌های مکتوب و یک‌هزار و 600 خبر نیز توسط خبرگزاری‌ها در اصفهان منتشر شده است.

این مسئول با بیان اینکه در صورتی که پویایی و سلامتی جامعه را طلب می‌کنیم، باید در کنار پلیس مجموعه‌های رسانه‌ای و اصحاب رسانه وجود داشته باشند، متذکر شد: رسانه‌ها پل ارتباطی بین مدیران نیروی انتظامی و مردم هستند و همراهی، همکاری و مارکت مردم با پلیس لازمه کار نیروی انتظامی برای ایجاد امنیت در سطح جامعه است.

معاون فرهنگی و اجتماعی انتظامی استان اصفهان در پایان اذعان داشت: نیروی انتظامی برای تأمین امنیت جامعه و ارتقای احساس امنیت در سطح جامعه و میان مردم به مشارکت‌های مردم نیاز دارد.

انتهای پیام/63004/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول