اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزینه سرپرستی هیئت فوتبال استان اصفهان:

حاشیه‌های هیئت فوتبال اصفهان به جوک رسانه‌ها تبدیل شده است

گزینه سرپرستی هیئت فوتبال استان اصفهان گفت: حاشیه‌های هیئت فوتبال استان اصفهان به جوکی برای رسانه‌ها تبدیل شده و برای اینکه فوتبال را از این حالت خارج کنیم، حاضر به قبول سرپرستی هیئت شدم.

حاشیه‌های هیئت فوتبال اصفهان به جوک رسانه‌ها تبدیل شده است

مرتضی لاچیانی امروز در گفت‌‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: با توجه به انتقاداتی که نسبت به عملکرد هیئت فوتبال استان اصفهان وجود داشت، جمعی از پیشکسوتان این رشته درخواست کردند که مسئولیت هیئت فوتبال را بپذیرم.

وی با اشاره به حواشی اخیر پیش آمده برای هیئت فوتبال استان اصفهان عنوان کرد: حاشیه‌های به وجود آمده موجب شده تا هیئت فوتبال به جوکی برای رسانه‌های مختلف تبدیل شود.

گزینه سرپرستی هیئت فوتبال استان اصفهان با بیان اینکه مسئولیت سرپرستی هیئت را برعهده گرفته تا وضعیت فوتبال اصفهان را از حالت فعلی خارج کند، تصریح کرد: فدراسیون فوتبال درخواست کرده تا مجمع عمومی هیئت فوتبال استان اصفهان برگزار شده و طی مجمع تکلیف برکناری رئیس فعلی هیئت مشخص شود.

این مسئول ادامه داد: قرار است پس از برگزاری مجمع و برکناری رئیس هیئت، حکم سرپرستی صادر شود.

به گزارش فارس، اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان با توجه به حکمی که از وزارت ورزش و جوانان مبنی بر معرفی سرپرست هیئت فوتبال استان اصفهان در اختیار دارد، مرتضی لاچیانی را به عنوان سرپرست جدید هیئت فوتبال استان معرفی کرده است.

انتهای پیام/63006/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول