اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تاکستان:

رسانه‌ها فرهنگ انتقاد را ریشه‌دار کنند

فرماندار شهرستان تاکستان گفت: شرایط نقد منصفانه در هر مکان و زمانی توسط ابزار رسانه‌ها مهیا می‌شود و رسانه‌ها باید این مهم را ریشه‌دار کنند.

رسانه‌ها فرهنگ انتقاد را ریشه‌دار کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تاکستان استان قزوین علی اکبریان امروز در جشن فرهنگ رسانه اظهار داشت: رسالت سنگین و با ارزش رسانه و خبرنگاران در دنیای امروز جایگاه مؤثر و ممتازی دارد چراکه امر خبر و اطلاع‌رسانی برای تمام افراد خاص و عام و مردم عادی نیز قابل فهم و درک بوده و حساس می‌باشد.

فرماندار شهرستان تاکستان افزود: دنیای خبررسانی همواره تعابیر مختلفی را دارا بوده و امر حساس و خطیر خبررسانی بدون حضور خبرنگاران به عنوان یک عنصر خاموش تلقی می‌شود.

وی تصریح کرد: رسالتی که به لحاظ خبررسانی بر عهده خبرنگاران قرار گرفته است بسیار وسیع و گسترده بوده و تلاش و مجاهدت خبرنگاران در جامعه امروزی ستودنی و مهم است.

فرماندار تاکستان با تقدیر از انعکاس دقیق اخبار توسط خبرنگاران در شهرستان تاکستان ابراز داشت: باید تلاش کرد تا معیشت خبرنگاران نیز به مانند ملاک‌های دیگر مورد عنایت قرار گرفته و نهاد‌های مرتبط در این خصوص نیز برنامه‌ریزی داشته باشند.

اکبریان انجام نقد منصفانه را سبب به حرکت در آمدن و بهبود یافتن کار‌ها و خدمات در ادارات دانست و تصریح کرد: رضایت‌مندی مردم در هنگامی که مسئولان پاسخگوی مردم شوند قطعا افزایش یافته و این امر امید به خدمت را بیشتر می‌کند.

اکبریان با بیان اینکه پذیرش نقد منصفانه حرکت و تحولی صعودی را به وجود می‌آورد، بیان کرد: اگر نقد منصفانه در جامعه وجود داشته باشد مدیران اقدامات خود را محک زده و نسبت به بهبود کارها اقدام می‌کنند.

انتهای پیام/77005/ت20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول