اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران

عمده‌کارهای فرهنگی به عهده رسانه‌ها است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: اقتصاد و سیاست با فرهنگ عجین است و عمده کار فرهنگی بر عهده رسانه‌ها است.

عمده‌کارهای فرهنگی به عهده رسانه‌ها است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی بعد از ظهر امروز در آئین تجلیل از خبرنگاران شهرستان ورامین با اشاره به اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ورامین مسئولیت دبیری شورای فرهنگ عمومی شهرستان را بر عهده دارد، اظهارداشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی که دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان است هر چند وقت یکبار نشست خبری را برگزار و طی آن مصوبات شورا را مطرح و طرح‌ها و برنامه‌های فرهنگی را تشریح می‌کند.

نماینده اصحاب رسانه در شورای فرهنگ عمومی شهرستان ورامین، گفت: اگر در شورای فرهنگ عمومی می‌خواهیم توفیقاتی را کسب کنیم باید از رسانه‌ها که بازی توانمند کارهای فرهنگی هستند استفاده کنیم.

وی با تاکید بر اینکه اقتصاد، سیاست و همه امور با فرهنگ عجین است، خاطرنشان کرد: عمده کارهای فرهنگی توسط اصحاب رسانه پیگیری و انجام می‌شود.

محمودی با اشاره به اینکه خداوند به قلم و آنچه می‌نویسد در قرآن کریم قسم یاد کرده است، گفت: نوشته‌ها و نگارش‌های خبرنگاران سالیان سال می‌ماند و صدها سال دیگر به عنوان سند از آنها بهره‌برداری می‌شود.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید براینکه نوشته‌ها قرن‌ها می‌مانند، تصریح کرد: به لطف خداوند متعال شهرداری ورامین موزه‌ای احداث کرده است که نشریات و کتابها در آن برای سالیان سال حفاظت می‌شود.

* تاکید بر آرشیو جامع نشریات در کتابخانه‌ها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران با بیان اینکه نداشتن آرشیو جامع نشریات یک نقصان است، افزود: باید تدابیری صورت گیرد که نشریات منطقه در کتابخانه‌ها قرار بگیرد و آرشیو جامع نشریات را در کتابخانه‌ها داشته باشیم تا این نشریات برای آیندگان محفوظ بمانند و این مطالب سالیان سال جهت ده جامعه باشند.

امام جمعه موقت ورامین با تاکید بر اینکه تک تک کلمات اسناد را تشکیل داده و سندساز می‌شوند بیان داشت: کار رسانه‌ها بسیار سنگین است و بسیاری از مشکلات جامعه ما مشکلات فرهنگی است.

حجت‌الاسلام محمودی با بیان اینکه فرهنگ ما را در دنیا زنده نگاه داشته است، گفت: نام پر آوازه ایران اسلامی در جهان به دلیل فرهنگ ایثار و شهادت ایران اسلامی است.

* الگوگیری از ایران سبب موفقیت اسلام شده است

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران علت موفقیت لبنان را الگوگیری از ایران اسلامی و اسوه بودن بسیجیان برای حزب‌الله لبنان است.

امام جمعه موقت ورامین پاسداری از فرهنگ ایثار و شهادت را مهمترین رسالت اصحاب رسانه برشمرد و تأکید کرد: سیره، زندگی‌نامه، وصیت‌نامه و توصیه شهداء باید در رسانه‌های ما جا بگیرد و شهدا و ایثارگران اسوه و الگوی جوانان ما باشند.

انتهای پیام/2462/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول