اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد خبر داد

فصل تازه در تعامل رسانه‌ها و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: به دنبال تعامل و ارتباط بیش از پیش و مستمر میان دو نهاد بصیرت‌آفرین سپاه و رسانه‌ها هستیم.

فصل تازه در تعامل رسانه‌ها و سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد

حسین اتابک در حاشیه برگزاری طرح ولایت دانش‌آموزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: بسیاری از دستاوردهای استان کهگیلویه و بویراحمد در زمینه‌های مختلف در چند سال اخیر را مدیون روشنگری و شفاف‌سازی رسانه‌ها هستیم.

این مسئول اطلاع‌رسانی در سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز کرد: سپاه به عنوان یک نهاد بصیرت‌آفرین وظیفه خود می‌داند که تعامل و ارتباط مستمری با رسانه‌ها داشته باشد.

اتابک ادامه داد: سعی ما بر این است که در برنامه‌های مختلف از وجود رسانه‌ها برای پوشش اخبار سپاه و بسیج استفاده کرده و بتوانیم از ظرفیت رسانه‌ها در بحث بصیرت‌افزایی به نحو مطلوب استفاده کنیم.

وی با ابراز تأسف از این که در دوران طلایی دفاع مقدس آن‌چنان که باید خاطرات رزمندگان استان کهگیلویه و بویراحمد ثبت نشده تصریح کرد: امروز باید از وجود ایثارگران به نحو شایسته‌ای استفاده کرد و خاطرات آن‌ها را برای جلوگیری از فراموشی توسط رسانه‌ها به نسل امروزی برای ایجاد بصیرت منتقل کنیم.

مسئول روابط عمومی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: معتقدیم که اگر رسانه و خبرنگاران نباشند در جنگ نرم توفیقی حاصل نخواهد شد چرا که دشمن در این نوع از نبرد با سلاح رسانه به جنگ اعتقادات و باورهای جوانان آمده است و برای مقابله باید از همین سلاح در مقابل آن‌ها ایستادگی کنیم.

اتابک با توصیه به اصحاب رسانه برای دیدن نقاط ضعف و قوت توأم با یکدیگر تأکید کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد با این نگاه و رویکرد نزد رسانه‌ها می‌تواند با گذر از ضعف‌ها و نقایص به نقطه مطلوبی که مردم آن شایستگی دارند دست یابد.

مسئول اطلاع‌رسانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از آمادگی خود و زیر مجموعه برای همکاری و تعامل با رسانه‌ها گفت و افزود: خوشبختانه با توسعه کمی و کیفی مطبوعات در استان همواره ارتباط خوب و تعامل منطقی میان خبرنگاران و سپاه وجود داشته که سعی ما بر این است بیش از پیش این ارتباط را گسترش دهیم.

انتهای پیام/2571/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول