اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد دانشگاهی:

دولت روحانی قدردان 33 سال فعالیت جهاد دانشگاهی باشد

رئیس جهاد دانشگاهی گفت: دولت روحانی باید جایگاه جهاد دانشگاهی را ارتقا بخشیده و قدردان 33 سال فعالیت جهاد دانشگاهی در کشور باشد و این مراکز را برای رسیدن به درجات بالاتر یاری و حمایت کند.

دولت روحانی قدردان 33 سال فعالیت جهاد دانشگاهی باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، محمدحسین یادگاری پیش از ظهر امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی ساخت دانشگاه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: جهاد دانشگاهی در کشور در سه دسته آموزشی شامل دانشگاه علمی کاربردی، دانشگاه عالی و مراکز آموزش کوتاه مدت فعالیت دارد.

وی از احداث 43 مرکز جهاد دانشگاهی در کشور خبر داد و گفت: تمامی این مراکز از ابتدای فعالیت تاکنون فعال بوده و با استقبال زیادی روبرو شده‌اند.

یادگاری افزود: در دوران فعالیت دولت‌های نهم و دهم برای پیشبرد اهداف جهاد دانشگاهی خدمات شایانی صورت گرفت که شایسته تقدیر است.

رئیس جهاد دانشگاهی با بیان اینکه دولت روحانی نیز باید جایگاه جهاد دانشگاهی را ارتقا بخشد، خاطرنشان کرد: دولت یازدهم باید قدردان 33 سال فعالیت جهاد دانشگاهی در کشور باشد و این مراکز را برای رسیدن به درجات بالاتر یاری و حمایت کند.

وی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری را مطلوب ارزیابی کرد و اذعان داشت: در استان دو مرکز آموزش علمی کاربردی و چهار مرکز آموزش تخصصی کوتاه مدت مرتبط با جهاد دانشگاهی فعال است.

به گزارش فارس ساختمان دانشگاه‌ آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان چهارمحال و بختیاری امروز با حضور رئیس جهاد دانشگاهی، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی، رئیس جهاد دانشگاهی چهارمحال و بختیاری و برخی از مسئولان استانی کلنگ‌زنی شد.

انتهای پیام/68006/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول