اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

ساده‌زیستی شهید رجایی مدنظر دولتمردان باشد

امام جمعه شوشتر گفت: ساده زیستی شهید رجایی باید مدنظر دولتمردان باشد و در این زمینه باید بسیار بکوشند تا مانند شهید رجایی شبانه روز خدمت کنند.

ساده‌زیستی شهید رجایی مدنظر دولتمردان باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه این شهرستان در محل مسجد جامع شوشتر اظهار کرد: دولتمردان باید ساده زیست و سختکوش باشند و در این زمینه باید از همه تلاش خود استفاده کنند تا از زمان و فرصت خدمت‌رسانی به مردم بیشترین استفاده را ببرند.

وی تاکید کرد: مردم انتظار رفع مشکلات خود را دارند و دولت تدبیر و امید نیز در این راستا وعده‌های زیادی داده است پس باید تلاش شبانه‌روزی را برای خدمت به مردم آغاز کرد تا گام‌های عملی در این زمینه قابل احساس باشد.

سلیمانی با اشاره به اینکه شهید رجایی اسوه‌ای برای دولت جمهوری اسلامی به شمار می‌آید، خاطرنشان کرد: شناخت شهید رجایی می‌تواند بخش زیادی از مشکلات کنونی جامعه را برطرف کند و به این دلیل در هفته دولت باید کوشید تا در زمینه تلاش شبانه‌روزی و خدمت به مردم از سوی دولت اطلاع رسانی کرد.

*خدمات عرضه شده را به سمع و نظر مردم برسانیم

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر گفت: خدمات ارائه شده از سوی دولت را در 34 سال گذشته به مردم اعلام کرده و در این زمینه از همه ابزارهای اطلاع‌رسانی نیز استفاده کنیم.

سلیمانی گفت: مردم به آینده انقلاب امیدوار هستند و باید با معرفی داشته‌ها و موفقیت‌های کسب شده در زمینه‌های مختلف گام‌هایی اساسی در این باره برداریم.

انتهای پیام/72006/ح20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول