اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار برازجان خبر داد

برگزاری ایستگاه نقاشی کودک در برازجان

شهردار برازجان از برگزاری ایستگاه نقاشی کودک در برازجان خبر داد.

برگزاری ایستگاه نقاشی کودک در برازجان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، کریم حسین‌آبادی صبح امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: شهرداری برازجان در سال‌های گذشته با تمام توان برای پاسخ به نیازها و مطالبات شهروندان کوشیده و در این زمینه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده‌ایم.

شهردار برازجان خاطرنشان کرد: رفع نیازهای مردم در حوزه زندگی شهری مهم‌ترین و برجسته‌ترین وظیفه‌ای است که شهرداری‌ها بر عهده دارند و باید به آن جامه عمل بپوشانند.

حسین‌آبادی بیان داشت: توسعه زیرساخت‌های عمرانی و آبادانی شهرها از مهم‌ترین وظایفی است که شهرداری‌ها باید به آن توجه داشته باشند و بخش اعظمی از دغدغه‌ها و مطالبات مردم از مدیریت شهری این حوزه را شامل می‌شود.

وی اضافه کرد: توجه به فعالیت‌های فرهنگی در جامعه بعد مهمی است که نهاد مدیریت شهری باید به آن توجه داشته باشد و در راستای تحقق آن برنامه‌ریزی کند.

این مسئول اذعان داشت: شهرداری‌ها در کنار توسعه عمرانی شهرها باید به‌صورت اساسی مسائل فرهنگی و اجتماعی را مورد توجه قرار دهند و در این زمینه تلاش کنند.

شهردار برازجان عنوان کرد: در فعالیت‌های فرهنگی شهرداری توجه ویژه‌ای به کودکان و نوجوانان داشته‌ایم و بخش مهمی از برنامه‌های فرهنگی شهرداری با تمرکز بر این گروه سنی برگزار شده است.

حسین‌آبادی ابراز داشت: برگزاری ایستگاه نقاشی کودک با همکاری شهرداری برازجان و زبان‌سرای قائدی برازجان با حضور جمعیتی بالغ بر 150 کودک و والدین ایشان از اقدامات مهمی است که در روزهای گذشته شاهد آن بوده‌ایم.

وی با تشریح اهداف برگزاری این ایستگاه نقاشی افزود: مدیریت فرهنگی پارک‌ها، آشنایی کودکان و نوجوانان با این فضاهای تفریحی و حضور بیشتر خانواده‌ها در پارک‌ها از اهدافی است که در برگزاری برنامه‌های فرهنگی در پارک‌ها و فضاهای تفریحی شهر به آن توجه داریم.

شهردار برازجان اظهار داشت: ایجاد خانه‌های کودک در شهر برازجان از اقداماتی است که به‌منظور فضاسازی مطلوب برای کودکان شاهد تحقق آن بوده‌ایم.

حسین‌آبادی عنوان کرد: خانه‌های بازی کودک شهرداری در واقع بستری برای آموزش شهروندی به کودکان و فضایی برای ارتقای فرهنگ شهرنشینی است.

وی با اشاره به اینکه خانه‌های کودک رده سنی کودکان 4 تا 10 سال را شامل می‌شود، گفت: تأسیس چنین فضاهایی محلی امن برای ارتقای خلاقیت و کمک به رشد جسمی و روانی و اجتماعی در کودکان به‌وجود می‌آورد.

انتهای پیام/2452/ک30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول