اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین فرماندهی سپاه امیر‌المومنین (ع) ایلام:

ملت ایران با تکیه بر مولفه‌های معنوی در برابر دشمنان مقاومت می‌کند

جانشین فرماندهی سپاه امیر‌المومنین (ع) استان ایلام گفت: ملت ایران با تکیه بر مولفه‌های دینی و معنوی در برابر دشمنان مقاومت می‌کند.

ملت ایران با تکیه بر مولفه‌های معنوی در برابر دشمنان مقاومت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، عبدالصاحب طهماسبی ظهر امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی طرح ولایت دانش‌آموزان دختر اظهار داشت: اجرای این دوره تخصصی برای تربیت دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر مقطع دبیرستان در صحنه بسیج به عنوان جانشین واحدهای مقاومت و دبیر حلقه‌های صالحین، کار ارزشمندی است.

وی همچنین به سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت ما در دوران دفاع مقدس با رشادت‌های رزمندگان غیور و با تکیه بر مولفه‌های دینی و معنوی توانست در برابر دشمنان مقاومت کند.

طهماسبی پیروزی غرورآفرین حزب‌الله لبنان در جنگ 33 روزه بر علیه اشغالگران قدس را الهام گرفته از ارزش‌های دینی ملت ایران در دوران دفاع مقدس دانست و گفت: در این جنگ ابهت و هیمنه آمریکا و اسرائیل که تمام مولفه‌های مادی از قبیل بهترین امکانات نظامی، اقتصادی و ... را در اختیار داشتند، شکست.

جانشین فرمانده سپاه استان ایلام به مقایسه جنگ 6 روزه اعراب و اسرائیل با جنگ 33 روزه لبنان پرداخت و گفت: مهم‌ترین شاخصه پیروزی حزب‌الله درایت، تدبیر و رهبری سیدحسن نصرالله بود که با الهام گرفتن از مولفه‌های دینی و معنوی توانستند در برابر دشمن تا دندان مسلح مقاومت و پایداری کنند.

طهماسبی، دانش‌آموزان را قشر آینده‌ساز این مملکت دانست و افزود: مسئولیتی که به عنوان جانشین فرمانده واحدهای مقاومت و دبیر حلقه‌های صالحین به عهده دانش‌آموزان قرار می‌گیرد فرصت مناسبی است تا در محیط مدرسه و در فضای آموزشگاه‌ها برای اطلاع‌رسانی و بصیرت‌افزایی و بیداری اسلامی دانش‌آموزان از آن استفاده کنند.

انتهای پیام/2246/ت20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول