اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فهرج:

ملت ایران در مقابل تحریم‌ها سربلند بیرون می‌آید

امام جمعه فهرج گفت: ملت ما در مقابل تحریم‌ها و توطئه‌های دشمن سربلند و پیروز بیرون می‌آید.

ملت ایران در مقابل تحریم‌ها سربلند بیرون می‌آید

به گزارش خبرگزاری فارس از فهرج، حجت‌الاسلام خیرالله ابراهیمی صبح امروز در خطبه‌های نماز عید سعید فطر با بیان این‌که ملت ایران در مقابل تحریم‌های دشمن سربلند بیرون می‌آید، گفت: کشور ما وابستگی خود‌ را به نفت باید کاهش دهد و تحریم‌های دشمن فرصتی بزرگ برای خوداتکایی کشور است و در این تحریم‌ها به قدرت ایران اسلامی افزوده می‌شود.

وی تصریح کرد: با آغاز به کار دولت یازدهم تحریم‌های دشمن نیز شدت گرفت اما طی 34 سال گذشته این تحریم‌ها وجود داشته‌ و تاکنون دشمن ‌هیچ غلطی‌ نتوانسته بکند و صبر و تحمل مردم ایران در مقابل استکبار، زبانزد تمام مردم جهان است.

امام جمعه فهرج با تبریک 17 مردادماه روز خبر‌نگار از تلاش‌های خبرنگاران ‌قدر‌دانی کرد و اظهار داشت: خبر‌نگاری شغلی شریف و آگاهی‌رسانی به مردم است و لازمه کار خبر‌نگاران صداقت در اطلاع‌رسانی است و صداقت و درستی در خبر باید سر‌لوحه کار رسانه‌های خبری و خبر‌گزاری‌ها قرار ‌گیرد.

به گزارش فارس، در این مراسم از عظیم میر‌اولیایی خبر‌نگار خبر‌گزاری فارس از سوی ادارات و نهادهای شهرستان فهرج نیز تجلیل شد.

انتهای پیام/80013/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول