اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس:

دولت جدید برخاسته از فاکتورهای امام و ولایت است

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس گفت: رأی اعتماد نمایندگان به کابینه و اعلام برائت دولت نسبت به برخی شائبه‎ها نشان داد که دولت جدید برخاسته از فاکتورهای امام و ولایت است.

دولت جدید برخاسته از فاکتورهای امام و ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، رضا صابری عصر امروز در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان گلستان اظهار داشت: اعلام برائت به شائبه‎ها از سوی دولت نکته ارزشمندی بود که در رأی اعتماد مجلس و رأی نمایندگان به برخی وزرا خود را نشان داد.

وی افزود: آنچه امروز در کنار این حماسه باید قدر بدانیم، صحنه‎های تلخی است که در جهان اسلام خصوصاً مصر وجود دارد که نشان از اهمیت جایگاه ولایت فقیه دارد.

جهان اسلام باید مدیریت اسلامی و انقلابی خود را به دست آورد

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: ما در نظامی زندگی می‎کنیم که رکن آن ولایت است؛ آنچه پس از اندک زمانی آرمان‎ها را از مصر می‎گیرد نداشتن عنصر تأثیرگذار ولایت است، بنابراین باید شرایطی فراهم شود که جهان اسلام، مدیریت اسلامی و انقلابی خود را به دست آورد و از فضای نامناسب سیاسی خارج شود.

صابری با تأکید بر اینکه همه باید برای تحقق حماسه اقتصادی عزم خود را جزم کنیم، متذکر شد: ظرفیت‎های استان ارزشمند برای حماسه اقتصادی است که دقت در آنها می‎تواند زمینه اشتغال و تولید بیشتر را فراهم کند.

وی با اشاره به اینکه کشور سال سختی را به لحاظ عمرانی و اقتصادی پشت‎سر گذاشته است، ابراز داشت: خوشبختانه نگاه مسئولان خدمتگزاری به جامعه بوده که این مهم ستودنی است.

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید به راه ترانزیتی محور خوش ییلاق توجه شود، افزود: مشکلات این محور می‎تواند به همت مسئولان گره‎گشایی شود.

صابری با بیان اینکه دغدغه شهرستان آزادشهر در حوزه کشاورزی و معدن جدی است، یادآور شد: اجرای تصمیمات در بخش معادن ذغال‌سنگ حیاتی است اما با وجود اهمیت موضوع هنوز گرفتار صدور جواز از سوی محیط زیست هستیم.

وی با بیان اینکه قرار تشکیل کارگروهی برای سرعت‎بخشی به پروژه‎های مهم و اساسی داده شد، ابراز داشت: حوزه عمرانی همچنان نیازمند توجه است، پروژه تیل‎آباد نیز باید در اولویت حوزه عمرانی قرار بگیرد.

نماینده مردم شهرستان‎های آزادشهر و رامیان در مجلس شورای اسلامی در پایان یادآور شد: با توجه به اینکه در آستانه جشنواره زعفران هستیم خوب است به نکاتی که در شورای برنامه‎ریزی مطرح شده بود توجه شود تا در آستانه برگزاری این جشنواره شاهد اجرای آن باشیم.

انتهای پیام/83001/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول