اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو کمیسیون صنایع مجلس:

اولویت نخست دولت جدید در کهگیلویه و بویراحمد خروج صنایع از رکود باشد

عضو کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی گفت: دولتمردان جدید نیک می‌دانند که اولویت نخست آن‌ها در کهگیلویه و بویراحمد خروج صنایع استان از رکود کنونی است.

اولویت نخست دولت جدید در کهگیلویه و بویراحمد خروج صنایع از رکود باشد

 به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، غلام‌محمد زارعی چهارشنبه شب در مراسم راه‌اندازی مجدد کارخانه آرد 300 تنی باقری یاسوج اظهار کرد: رکود این کارخانه ضربه بزرگی بر پیکره تولید در استان به خصوص شهرستان بویراحمد وارد کرد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نباید اجازه دهیم حتی یک واحد تولیدی کوچک در استانی که صنایع آن‌چنانی ندارد تعطیل شود.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: استان ما با داشتن ظرفیت‌های عظیم از جمله در بخش‌های آب و گاز و معادن دیگر تاکنون در صنعت هیچ‌گونه جایگاهی نداشته که لازم است همه فکری به حال این خلأ کنیم.

زارعی افزود: چرا باید در استانی که همه منابع طبیعی و انسانی ناب را دارد صنایع این‌گونه وضعیتی داشته باشد که یا صنعتی نداشته باشیم و یا اگر صنعتی هم وجود دارد به حال تعطیل و نیمه تعطیل درآید.

این مسئول از پیگیری‌های خود در زمینه خروج صنایع استان از رکود گفت و متذکر شد: پیوسته چه در دولت گذشته و چه در دولت کنونی به دنبال این قضیه بوده‌ام و این مشکل را تا آخر پی‌گیری خواهم کرد.

نماینده مردم بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: با استقرار کامل دولت جدید وزرای اقتصادی را به استان خواهیم آورد تا وضعیت را از نزدیک ببینند که یکی از آن‌ها وزیر صنایع و معادن خواهد بود.

انتهای پیام/2571/ن30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول