اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس:

مردم انتظار معجزه از دولت جدید در کوتاه مدت نداشته باشند

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که زیرساخت‌ها و بسترسازی مناسب در کشور انجام نشود دولت تدبیر و امید هم کاری از پیش نخواهد برد و مردم هم نباید انتظار معجزه در کوتاه مدت داشته باشند.

مردم انتظار معجزه از دولت جدید در کوتاه مدت نداشته باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از گلپایگان، سید محمد حسین میر محمدی پیش از ظهر امروز در نشست اصحاب رسانه و فرهنگ و هنر گلپایگان که در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی  شهرستان گلپایگان برگزار شده بود، اظهار کرد: فرهنگ یک جامعه از مجموع مؤلفه‌های آن به وجود می‌آید که این عوامل در ساختار فرهنگ جامعه مؤثر است.

وی با تاکید بر اینکه اثرات فرهنگ در جامعه فوری و آنی نیست و زمان زیادی برای نهادینه شدن فرهنگ در جامعه لازم است، اظهار کرد: اگر به حوزه فرهنگ توجه نشود در سال‌های آینده شاهد اثرات جبران ناپذیری خواهیم بود. 

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اصحاب رسانه و فرهنگ باید انتظارات و مطالبات خود را به گوش مسئولان برسانند و در این زمینه منفعلانه برخورد نکنند و با استفاده از گفتمان و تبادل نظر با مسئولان در ارتباط باشند.

وی به تشکیل اتاق فکر فرهنگ و هنر در شهر گلپایگان تاکید کرد و افزود: در شهر گلپایگان و خوانسار خلاء اتاق فکر فرهنگ و هنر محسوس است و باید اصحاب رسانه و هنر با تعامل بیشتری با مسئولان شهرستان رابطه برقرار کنند و با نشست‌های متعدد و منسجم و برنامه‌ریزی اولویت‌های فرهنگی شهرستان را مشخص کنند و در جهت رفع مشکلات گام‌های مؤثری بردارند.

میرمحمدی همچنین به دولت جدید اشاره کرد و گفت: اگر بهترین و کارآمدترین اشخاص هم برای وزارت تعیین شوند در زمان کوتاه موفق نخواهند بود و تا بستر و زمینه‌سازی‌های مناسب در کشور انجام نشود، دولت تدبیر و امید هم کاری  از پیش نخواهد برد و مردم هم نباید انتظار معجزه در کوتاه مدت داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه مشکلات و آسیب‌های فرهنگی و اجتماعی جامعه باید شناسایی شود، تصریح کرد: باید خودباوری در تک تک افراد نهادینه شود و مردم به این باور برسند که نقش موثری در رشد و بالندگی اجتماع دارند.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در خانه ملت اظهار کرد: در حوزه فرهنگ نیاز به مهندسی مجدد داریم و باید وضعیت فرهنگی جامعه را تغییر دهیم و بررسی کنیم که چرا در حوزه دینی و مذهبی وضعیت رفتاری افراد تغییر کرده است؟.

وی همچنین به تشکیل بانک اطلاعاتی از گلپایگانی‌هایی که در سطح کشور مشغول کار فرهنگی و هنری هستند اشاره کرد و گفت: بسیاری از گلپایگانی‌ها در شهرها و استان‌های مختلف کشور مشغول به کارهای فرهنگی و هنری و ادبی هستند که‌ می توانیم با شناسایی و جمع آوری این افراد از ظرفیت و توانمندی آن‌ها در امور فرهنگی شهرستان استفاده کنیم.

انتهای پیام/63014/ر40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول