اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی در استان البرز:

توجه به ظرفیت‌های تولید داخلی در سرفصل برنامه‌های دولت جدید قرار گیرد

یک کارشناس مسائل سیاسی در استان البرز گفت: توجه به ظرفیت‌های تولید داخلی در سرفصل برنامه‌های دولت جدید قرار گیرد.

توجه به ظرفیت‌های تولید داخلی در سرفصل برنامه‌های دولت جدید قرار گیرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از روابط عمومی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز، سیدحسن باقری ادامه داد: اکنون زمان توجه به ظرفیت‌های موجود در لایه‌های جامعه به ویژه فعال نمودن زمینه‌های تولید داخلی و جلوگیری از واردات بی‌مورد رسیده است.

وی افزود: امیدواریم رئیس دولت جدید این مهم را از قلم نیندازد و سرفصل برنامه‌های خود قرار دهد.

این مسئول تصریح کرد: آنچه که امروز باید در عرصه اجرایی کشور مدنظر ریاست جمهور و دستگاه قوه اجرایی کشور قرار بگیرد توجه به سر و سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور با تکیه بر تولیدات داخلی و ایجاد فضای کسب و کار است است تا توجه به اشتغال آحاد جامعه علاوه بر رفع بیکاری، چرخه تولیدات داخلی را نیز فعال نموده و وابستگی ما را به در آمدهای نفتی کم کند.

باقری ادامه داد: ما باید در جایگاهی قرار بگیریم که درب‌های چاه‌های نفت بسته شده و شاهد رونق اقتصاد غیر نفتی و صادرات غیر نفتی باشیم که ساخت پالایشگاه‌های کوچک در نقاط مختلف کشور برای تبدیل نفت به فرآورده‌های دیگر می‌تواند تا حدود زیادی راهگشا باشد.

این کارشناس مسائل سیاسی گفت: همچنین ایجاد فضای امن برای سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، بسترسازی فرهنگی برای رواج تولیدات کشاورزی و رونق گرفتن اقتصادی در این بخش، پویایی و تحول در عرصه سیاست خارجی، فعال نمودن دستگاه دیپلماسی کشور می‌تواند تا حدی راهگشای مشکلات اقتصادی و تنگناها باشد.

باقری در ادامه سخنان خود گفت: ما در نظام جمهوری اسلامی ایران دارای بزرگترین نعمت که مقام عظمای ولایت است هستیم و تاکنون اندیشه‌ها و رهنمودهای ایشان راهگشای مسائل گوناگون کشور بوده است.

وی افزود: ما کشوری غنی از لحاظ فرهنگی هستیم و از این رو است که دشمن تلاش می‌کند تا ایران الگویی برای کشورهای دیگر به ویژه کشورهای اسلامی نشود و در این راه از روش‌های گوناگون استفاده می‌کند.

باقری در پایان گفت: ما باید بتوانیم فرهنگ غنی خود را با استفاده از ابزار هنر به جهان معرفی کنیم و راه‌های نفوذ فرهنگ بیگانه را به کشور اسلامی خود ببندیم.

انتهای پیام/2302/ی/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول