اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

73 پروژه عمرانی در اردبیل افتتاح می‌شود

فرماندار اردبیل گفت: 73 پروژه عمرانی در گرامیداشت هفته دولت در اردبیل افتتاح می‌شود.

73 پروژه عمرانی در اردبیل افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، کاظم دبیر صبح امروز در جلسه شورای اداری شهرستان اردبیل اظهار داشت: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 27 میلیارد و 472 میلیون تومان در حوزه عمران شهری و روستایی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطرنشان کرد: در گرامیداشت هفته دولت 12 پروژه اقتصادی نیز در سطح شهرستان اردبیل افتتاح می‌شود که امیدواریم ثمره و نتیجه آن ایجاد فرصت‌های اشتغال جدید باشد.

فرماندار اردبیل یادآور شد: این پروژه‌ها با اعتباری بالغ بر 3 میلیارد و 678 میلیون تومان اعتبار به بهره‌برداری می‌رسد که امیدواریم در سایه افتتاح این پروژه‌ها فرصت اشتغال برای 248 نفر فراهم آید.

دبیر گفت: در آغازین روز هفته دولت در روز شنبه هفته آینده افتتاح پروژه‌های شهرستان اردبیل با حضور مسئولان و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی انجام خواهد شد.

این مسئول بیان داشت: در اولین ساعات اولین روز هفته دولت دوم شهریور ماه با حضور در گلزار شهدای بهشت فاطمیه شاهد تجدید میثاق با آرمان‌های شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خواهیم بود.

فرماندار اردبیل افزود: بعد از حضور در گلزار شهدا با همراهی مسئولان شهرستانی و استانی در دفتر نماینده ولی فقیه دراستان و امام جمعه اردبیل حاضر شده و از رهنمودهای نماینده ولی فقیه استفاده خواهیم کرد.

دبیر تصریح کرد: اولین پروژه‌ای که در این روز به بهره‌برداری می‌رسد دبیرستان صدرا در شهرک کارشناسان اردبیل خواهد بود که در سالن این فضای آموزشی شاهد افتتاح نمادین تمام پروژه‌های افتتاحیه شهرستان اردبیل خواهیم بود.

وی ادامه داد: در هفته دولت یک هزار و 906 واحد مسکن مهر نیز در شهرستان اردبیل افتتاح خواهد شد.

فرماندار اردبیل هزینه پروژه‌های مسکن مهر افتتاحی را 3 میلیارد و 867 میلیون تومان اعلام کرد و گفت: بیش از 21 دستگاه اجرایی و پنج دستگاه ممتاز این شهرستان پروژه‌های تولیدی، اقتصادی و عمرانی‌شان را در گرامیداشت هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسانند.

دبیر عنوان کرد:‌ ما بنا داریم جلسات را به صورت کارشناسی برگزار کنیم تا مصوبات به صورت پخته، آماده و تهیه شده و سپس در قالب شورای برنامه‌ریزی بتوانیم تصمیم‌گیری نهایی را داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود یادآور شد: ما بعد از برگزاری 40 جلسه فرعی و کارشناسی، جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان را هفته آینده برگزار خواهیم کرد.

انتهای پیام/62007/ک30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول