اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل شیلات مازندران خبر داد

آمادگی شیلات برای توسعه توسعه آبزی‌پروری در مازندران/ افتتاح 3 پروژه در هفته دولت

مدیرکل شیلات استان مازندران با اعلام آمادگی برای توسعه آبزی‌پروری در مازندران از افتتاح سه پروژه شیلاتی در هفته دولت در سه شهر مازندران خبر داد.

آمادگی شیلات برای توسعه توسعه آبزی‌پروری در مازندران/ افتتاح 3 پروژه در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل شیلات استان مازندران حسن حبیب‌نژاد اظهار داشت: همزمان با هفته دولت سه پروژه پرورش ماهیان سرد آبی در شهرستان‌های نور، محمودآباد و آمل به بهره‌برداری می‌رسد.

وی میزان اعتبار پروژه‌های که در هفته دولت قرار است به بهره برداری برسد را 23هزار و 200 میلیون ریال اعلام کرد و گفت: مبلغ 13 هزار و 400 میلیون ریال آن از محل تسهیلات بانکی و مبلغ 9 هزار و 800 میلیون ریال از سهم آورده شخصی صاحبان پروژه است.

مدیرکل شیلات استان مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: با بهره‌برداری این پروژه‌ها، 145 تن به ظرفیت تولید ماهی سردآبی مازندران افزوده می‌شود.

وی مهم‌ترین اهداف شیلات مازندران را حفاظت از ذخایر آبزیان،بازسازی ذخایر، بهره‌برداری مسئولانه و پایدار، توسعه آبزی‌پروری و تلاش برای افزایش سرانه مصرف آبزیان اعلام کرد و گفت:  درصدد هستیم که محصولات تولیدی این ارگان متناسب با خواسته‌های مردم باشد.

حبیب‌نژاد در پایان گفت: برای توسعه آبزی‌پروری و ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و افزایش درآمد خانواده‌ها اداره شیلات مازندران آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

انتهای پیام/86004/ح/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول