اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

افتتاح 55 پروژه عمرانی صومعه‌سرا در هفته دولت

فرماندار صومعه‌سرا از افتتاح بالغ بر 55 پروژه عمرانی و تولیدی به مناسبت گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 55 پروژه عمرانی صومعه‌سرا در هفته دولت

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، میرزا حسینعلی‌زاده عصر امروز در جلسه برنامه‌ریزی هفته دولت در محل فرمانداری این شهرستان، هفته دولت را یادآور پایمردی‌های دولتی مکتبی و سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر دانست.

وی اظهار کرد: خدمات ارزنده و برجسته شهیدان رجایی و باهنر ماندگار بوده و همواره در اذهان ملت به یادگار می‌ماند.

فرماندار صومعه‌سرا با بیان اینکه مسئولان باید منش خدمت شهیدان رجایی و باهنر را سرمشق کار خود قرار دهند، تصریح کرد: خدمت بی‌منت و برای رضای خدا از ارزش و دوام بیشتری برخوردار است.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های هفته دولت در صومعه‌سرا، ادامه داد: پروژه‌های ناتمام دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا با برطرف شدن نواقص در حال آماده‌سازی برای بهره‌برداری در هفته دولت هستند.

حسینعلی‌زاده، چارچوب اجرای برنامه‌های فرهنگی و غیرفرهنگی را برای مدیران دولتی مشخص و معین خواند.

وی از آمادگی دستگاه‌های اجرایی صومعه‌سرا برای افتتاح پروژه‌های عمرانی و تولیدی خود در هفته دولت خبر داد و بیان کرد: بالغ بر 55 پروژه عمرانی و تولیدی در حوزه‌های مختلف خدماتی به مناسبت هفته دولت در صومعه‌سرا افتتاح می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا، کشاورزی، آب شرب، راه روستایی، گازرسانی، برق‌رسانی، مخابرات، بهداشت و درمان، ورزش و مسکن را از جمله پروژه‌های قابل افتتاح این شهرستان در هفته دولت برشمرد.

به گفته وی، برای 55 پروژه عمرانی و تولیدی صومعه‌سرا بالغ بر 74 میلیارد و 428 میلیون ریال اعتبار صرف شده است.

حسینعلی‌زاده، با اشاره به دیگر برنامه‌های هفته دولت در صومعه‌سرا، یادآور شد: برگزاری ویزیت رایگان، تجلیل از کارمندان نمونه اداره‌ها و نهادهای دولتی، برپایی یادواره شهدای دولت، دیدار با کارمندان بازنشسته و برگزاری مسابقات ورزشی از دیگر برنامه‌های هفته دولت امسال در صومعه‌سرا است.

وی نقش رسانه‌های مجازی و مکتوب در انعکاس اخبار هفته دولت را بسیار با اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: فعالیت اصحاب رسانه هم‌ردیف با فعالیت دستگاه‌های اجرایی تأثیرگذار و ارزشمند است.

این مسئول از اصحاب رسانه فعال در صومعه‌سرا خواست تا در انعکاس اخبار هفته دولت با دستگاه‌های اجرایی این شهرستان همکاری و تعامل داشته باشند.

انتهای پیام/84003/ش30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول