اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم:

700 میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان تأمین اجتماعی قم هزینه شد

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: تا پایان سال 91 بابت خدمات درمانی بیمه شدگان تأمین اجتماعی استان بالغ بر 700 میلیارد ریال هزینه شده است که این رقم نسبت به دو سال گذشته حدود 36 درصد رشد داشته است.

700 میلیارد ریال برای درمان بیمه شدگان تأمین اجتماعی قم هزینه شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی تأمین اجتماعی قم، داود علی محمدی در دیدار با آیت‌الله حسینی بوشهری مدیر حوزه‌های علمیه کشور افزود: تا پایان سال 91 بیش از یک میلیون و 474 هزار مورد مراجعه به بخش درمان مستقیم و 5 میلیون و 345 هزار مورد مراجعه به درمان غیرمستقیم توسط بیمه شدگان تأمین اجتماعی انجام شده است.

وی با اشاره به راه‌اندازی فاز اول بیمارستان تأمین اجتماعی امام رضا(ع) در تیر ماه 92 و افزایش خدمت‌رسانی بستری رایگان به بیمه شدگان تأمین اجتماعی خاطرنشان کرد: از زمان افتتاح بیمارستان تاکنون بیش از هفت هزار نفر به بیمارستان مراجعه کرده‌اند و بیش از 176 مورد بستری و 159 عمل جراحی در این بیمارستان انجام شده است.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قم بیان کرد: امیدواریم با تجهیز کامل بیمارستان و فراهم شدن مسیر مناسب راه دسترسی بیمارستان بتوانیم با ظرفیت کامل بخش‌های بستری به بیمه شدگان خدمات ارائه کنیم.

آیت‌الله سید هاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم نیز در این دیدار ضمن تشکر از پیگیری‌های انجام شده برای راه‌اندازی بیمارستان امام رضا(ع) قم گفت: خوشبختانه بیمارستان تأمین اجتماعی قم افتتاح شد و امیدواریم با تجهیز کامل بیمارستان و رفع مشکل راه دسترسی بتوانید احساس امنیت و آرامش را برای بیماران مراجعه کننده فراهم کنید چرا که رضایتمندی مردم خشنودی خداوند و اهل بیت را به همراه دارد.

مدیر حوزه‌های علمیه افزود: به عنوان یک شهروند وظیفه خود می‌دانم همچون گذشته از مسئولین استانی و کشوری برای رفع مشکلات بیمارستان پیگیری‌های لازم را انجام دهم. 

انتهای پیام/2258/ک/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول