اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین خبر داد

افتتاح 2 شعبه بیمه تأمین اجتماعی جدید در قزوین

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین از افتتاح دو شعبه جدید بیمه تأمین اجتماعی با هدف پاسخگویی بهتر به بیمه‌شدگان در این استان خبر داد.

افتتاح 2 شعبه بیمه تأمین اجتماعی جدید در قزوین

علیرضا محسنی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه طرح افزایش تعداد شعبه‌های بیمه در کشور اجرا می‌شود، اظهار داشت: با پیگیری‌های انجام شده از سوی مسئولان مربوطه در استان قزوین دو شعبه جدید بیمه در این استان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: افتتاح شعبه بیمه تیپ پنج در شهر محمدیه در مراحل آماده‌سازی است که در هفته دولت این شعبه با هدف ارائه خدمات مطلوب‌تر به بیمه‌شدگان به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین بیان کرد: شعبه سه ممتاز در قزوین نیز با هدف پاسخگویی بیشتر اداره کل تأمین اجتماعی به بیمه‌شدگان در ایام دهه فجر افتتاح می‌شود.

محسنی با اشاره به اینکه فضای اداره کل تأمین اجتماعی قزوین برای ارائه خدمات به بیمه‌شدگان محدود است، بیان کرد: به همین دلیل زمینی با مساحت پنج هزار متر در سه طبقه در نظر گرفته شده تا به عنوان ستاد این اداره کل و ستاد مدیریت درمان با تأمین اعتبارات لازم تا دو سال آینده در قزوین افتتاح شود.

استخدام بیش از 5 هزار نفر در تأمین اجتماعی

این مسئول با بیان اینکه سازمان تأمین اجتماعی کشور در راستای ارتقای خدمات به بیمه‌شدگان پنج هزار و 777 نفر را استخدام می‌کند، یادآور شد: استان قزوین 15 نفر را در ارائه خدمات بیمه‌ای و 150 نفر را در واحدهای درمانی جذب می‌کند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین با اشاره به کسب درآمدهای اداره کل تأمین اجتماعی گفت: این اداره کل از هفت واحد تولیدی در شرکت صنعتی از جمله کاشی الوند، لوازم خانگی، کاشی پارس کسب درآمد می‌کند.

وی راه‌اندازی سامانه 124 برای پاسخگویی به بیمه‌شدگان را از برنامه‌های اداره کل تأمین اجتماعی عنوان و بیان کرد: افرادی که با مشکلات بیمه مواجه هستند می‌توانند با تماس با این سامانه مشکلات خود را برطرف کنند.

تبدیل ارائه خدمات تأمین اجتماعی از کاغذی به الکترونیکی

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین افتتاح دیتاسنتر در تأمین اجتماعی را از اقدامات مطلوب این اداره کل عنوان و بیان کرد: تحقق این امر اهمیت بسزایی در حوزه فناوری و اطلاعات داشت که با افتتاح آن جزو 10 دیتاسنتر مهم در خاورمیانه شدیم.

این مسئول تصریح کرد: با افتتاح فاز نخست دیتاسنتر در تأمین اجتماعی تحول بنیادین در حوزه فناوری و اطلاعات صورت گرفته تا ارائه خدمات به بیمه‌شدگان با کیفیت و با سرعت مطلوب‌تری ارائه ‌شود.

محسنی با اشاره به اینکه بیمه‌شدگان برای رفع مشکلات خود باید به صورت حضوری به اداره کل تأمین اجتماعی مراجعه می‌کردند، اذعان داشت: با افتتاح دیتاسنتر ارائه خدمات این اداره کل از سیستم کاغذی به الکترونیکی تبدیل شده است.

وی افزود: بیمه‌شدگان به راحتی می‌توانند با ورود به سایت تأمین اجتماعی با وارد کردن کد ملی و شماره مستمری‌بگیری از سابقه دوران خدمات خود آگاه شوند و در صورت مشاهده هر گونه مشکلی برای برطرف کردن آن اقدام کنند.

مدیرکل تأمین اجتماعی قزوین به بیمه‌ کردن زنان خانوار اشاره کرد و گفت: تاکنون در استان قزوین 517 نفر در این حوزه بیمه شدند.

انتهای پیام/77009/ک40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول