اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار همدان:

کشاورزان با بدهی زیر 10 میلیون تومان بدهکار محسوب نمی‌شوند

استاندار همدان گفت: با تقاضایی که از تهران صورت گرفت کشاورزانی که بدهی زیر 10 میلیون تومان دارند از این پس بدهکار محسوب نمی‌شوند.

کشاورزان با بدهی زیر 10 میلیون تومان بدهکار محسوب نمی‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علی‌محمد آزاد صبح امروز در ستاد اجرای توسعه بخش کشاورزی استان همدان اظهار کرد: بانک‌ها دارندگان زیر 10 میلیون بدهی را بدهکار محسوب می‌کردند که با تقاضای صورت گرفته افراد، به ویژه کشاورزان از این پس بدهکار محسوب نخواهند بود که این طرح برای تمام بانک‌ها تصویب شده است.

وی با اشاره به احداث مجتمع گلخانه‌ای احیایی در کنار بزرگراه همدان - ساوه افزود:‌ باید در زمینه احداث مجتمع‌های گلخانه‌ای علاوه بر مطالعات تخصصی توجیه اقتصادی نیز مد نظر قرار گیرد.

استاندار همدان بیان داشت‌: مشخص کردن یک مکان به صورت اجباری، برای احداث گلخانه بدون مطالعات تخصصی باعث افزایش هزینه‌ها و کاهش تولیدات می‌شود.

وی آب و هوا، باد و تابش آفتاب را از عوامل مهم در ایجاد مجتمع‌های گلخانه‌ای بیان کرد و گفت: با مطالعه درست این عوامل هزینه‌های تولید کاهش می‌یابد.

آزاد در ادامه با اشاره به اجرای طرح کشاورزی حفاظتی در استان تصریح کرد: شرایط استان در بخش کم‌آبی اجرای این طرح و کشت دیم محصولات را بیش از پیش دارای اهمیت می‌کند.

وی خاطرنشان کرد:‌ در اجرای این طرح باید نوع کاشت محصولات دیمی با توجه به شرایط هر شهرستان تقسیم‌بندی شود.

استاندار همدان با تأکید بر بیمه محصولات کشاورزی تصریح کرد: اگر محصولات دیم توسط بانک‌ها بیمه شود می‌توان شاهد جایگرینی محصولات جدیدی در این زمینه شد.

وی در مورد تأمین اعتبار اجرای این طرح افزود: به لحاظ ملی بودن طرح، اعتبار آن باید از محل اعتبارت ملی تأمین شود.

انتهای پیام/89017/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول