اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست جهاد کشاورزی دشتی:

بانک سپه اجازه پرداخت خسارت به کشاورزان مناطق زلزله‌زده را نمی‌دهد

سرپرست جهاد کشاورزی دشتی گفت: بانک سپه شهرستان دشتی اعلام کرده که شعبه سرپرستی بانک سپه استان بوشهر اجازه پرداخت خسارت به کشاورزان مناطق زلزله‌زده را نمی‌دهد.

بانک سپه اجازه پرداخت خسارت به کشاورزان مناطق زلزله‌زده را نمی‌دهد

امرالله احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دشتی از عدم پرداخت خسارت وارده به تاسیسات کشاورزی و دامی مناطق زلزله‌زده دشتی توسط بانک سپه انتقاد کرد.

سرپرست جهاد کشاورزی دشتی گفت: خسارت‌های وارده ناشی از زلزله 20 فروردین ماه سال جاری به تاسیسات کشاورزی و دامی مناطق زلزله‌زده بخش شنبه و طسوج که مبلغ آن 5 میلیارد تومان است، اول بنا بود که بانک کشاورزی آن را پرداخت کند.

وی خاطرنشان کرد: در جلسه کارگروه استانی که 17 تیرماه در گناوه برگزار شد، مقرر شد متولی پرداخت خسارت از بانک کشاورزی به بانک سپه تغییر پیدا کند و بعد از جلسه‌ای که در محل استانداری تشکیل شد، مقرر شد چون بانک کشاورزی اعتبار لازم در اختیار ندارد، از محل اعتبارات موجود توسط بانک سپه به آنها پرداخت شود.

احمدی یادآور شد: بعد از آن ما تشکیل پرونده دادیم که 105 نفر از دامداران و کشاورزان مناطق زلزله‌زده که به تاسیسات کشاورزی و دامی آنها خسارت وارده شده بود، پرونده سازی و کارشناسی انجام شد.

احمدی اضافه کرد: پرونده‌ها کامل شده و آنها را لیست کرده‌ایم و جلسات متعددی داشته که بنا بود بانک سپه آن را پرداخت کند، ولی اخیرا متاسفانه بانک سپه شعبه سرپرستی به شعبه شهرستان اعلام کرده است که از هر گونه پرداخت خودداری شود.

سرپرست جهاد کشاورزی دشتی گفت: حدود چهار ماه است که مردم را دوانده‌ایم و در دقیقه 90 آقایان اعلام کرده‌اند که از پرداخت آن جلوگیری شود.

احمدی ادامه داد: این همه پرونده‌سازی شده مردم با همه مشکلاتی که داشته‌اند آن را دنبال کرده‌اند و در حال حاضر فصل کشت هم شروع شده است و مردم هیچ چیزی در دستشان نیست و می‌گویند شعبه سرپرستی بخشنامه کرده که پرداخت انجام ندهید.

انتهای پیام/66001/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول