اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار خوی خبر داد

بهره‌برداری از 66 واحد عمرانی خوی در هفته دولت

شهردار خوی از بهره‌برداری 66 واحد عمرانی در هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 66 واحد عمرانی خوی در هفته دولت

یوسف کربلای خلیلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خوی با گرامیداشت فرارسیدن هفته دولت، اظهار داشت: هفته دولت، هفته‌ای است که در سراسر کشور اسلامی، حرکت گسترده‌ای در شهرهای مختلف از سوی شهرداری‌ها همسو با اهداف سازندگی و عمران این کشور صورت می‌گیرد و در این راستا شهرداری خوی نیز با پروژه‌های جدید در عرصه عمرانی و رفاهی در این جهش عظیم سازندگی حضور داشته و شهروندان گرامی شاهد افتتاح این پروژه‌ها خواهند بود.

وی توجه سال‌های اخیر شهرداری و شورای شهر خوی را به مناطق شهر اعلام کرد و افزود: در سال‌های اخیر مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر توجه بیش از پیش به رفع مشکلات مناطق کم‌ برخوردار و زمینه‌سازی برای توسعه هرچه بیشتر این مناطق داشته‌اند و اجرای پروژه‌‌های مختلف نشان از تلاش مدیریت شهری برای توسعه رفاه شهری و زدودن سایه محرومیت از چهره شهر خوی است.

وی با اشاره به اجرای پروژه‌های مختلف توسط شهرداری، گفت: احداث فاز یک تفرجگاه بزرگ شهر در ارتفاعات فنایی، 57 مورد خیابان کشی شامل زیرسازی، آسفالت، جدول‌گذاری و پیاده‌رو سازی، سه مورد احداث و اصلاح هندسی میادین در سطح شهر، ساماندهی پل خاتون، نصب مبلمان شهری، خرید و راه‌اندازی بلیط الکترونیکی و خرید ماشین آتش‌نشانی از جمله این پروژه‌ها است.

وی ادامه داد: اجرای فاز یک پروژه تفرجگاه بزرگ شهر در ارتفاعات فنایی با 6 میلیارد و 440 هزار ریال در مساحتی به متراژ 247 هزار و 204 مترمربع، خیابان‌کشی، زیرسازی، جدول‌گذاری و آسفالت با هزینه‌ای حدود 60 میلیارد ریال، پیاده‌روسازی در متراژ 3270 متر مربع و با هزینه بالغ بر 784 میلیون ریال از جمله طرح‌های شاخص امسال است.

شهردار خوی افزود: همچنین اصلاح هندسی تقاطع‌های میدان مصلی، میدان اصلاح هندسی بوستان شقایق و احداث میدان آذربایجان نیز با هزینه‌ای بیش از 6 میلیارد ریال صورت گرفته است.

خلیلی اضافه کرد: ساماندهی پل خاتون نیز با هزینه‌ای حدود 2 میلیارد ریال انجام شده و در بخش نصب مبلمان شهری شامل رنگامیزی‌‌‌‌‌‌های مختلف در سطح معابر، سرعت‌گیرها، جداول و میادین، نصب صندلی‌های فلزی و سطل زباله، تامین ریسه‌های ال.‌ای.‌دی، نصب پارچه‌های برزنتی، ساخت پل و دریچه‌های فلزی نیز یک میلیارد و 665 میلیون ریال هزینه شده است.

وی گفت: راه‌اندازی سیستم بلیط الکترونیکی یکی دیگر از پروژه‌های مهم خدمات الکترونیکی شهرداری در سازمان اتوبوسرانی برای ایجاد رفاه بیشتر شهروندان در استفاده از اتوبوس‌های سازمان بود که در مجموع بر روی 60 دستگاه اتوبوس با هزینه‌ای بیش از 2 میلیارد و 200 میلیون ریال نصب و راه‌اندازی شد.

کربلای خلیلی محل تامین اعتبارات اجرای این پروژه‌ها را اعتبارات داخلی خواند و گفت: امسال 66 پروژه عمرانی با اعتباری در حدود 81 میلیون ریال در هفته دولت سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

شهردار خوی ابراز امیدواری کرد که با افتتاح پروژه‌های عمرانی جدید در سال 92 علاوه بر تحقق بخشی به بخشی از توسعه و عمران خوی، با برنامه‌ریزی‌ها و تخصیص بودجه لازم برای طرح‌های سازنده آینده، بتوانیم موجبات بیشتر رضایت شهروندان را فراهم سازیم.

انتهای پیام/61001/ر40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول