اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه سنندج:

بسیج بستر ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری است

فرمانده سپاه سنندج با اشاره به اخلاص بسیجیان و روحیه بسیجی، این ظرفیت را زمینه‌ای برای حفظ و ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری در جامعه و در نهایت حفظ انقلاب اسلامی عنوان کرد.

بسیج بستر ترویج روحیه شهادت‌طلبی و ایثارگری است

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، عبدالحسین یوسفی شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که با حضور امام جمعه سنندج، فرماندار و مدیران ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار داشت: ارزش‌های دفاع مقدس بر کسی پوشیده نیست، هنگامی که بیش از 40 کشور در قالب رژیم بعث عراق علیه ایران اسلامی بسیج شده بودند، مردم با توکل به خدا و برخورداری از روحیه شهادت‌طلبی با ایستادگی در مقابل آنان از کشور دفاع کردند.

به گفته فرمانده سپاه سنندج، هدف آنها ممانعت از تثبیت انقلاب اسلامی و جلوگیری از صدور مفاهیم آن به جهان بود که چون این انقلاب حقانیت داشت، تیر دشمنان به سنگ خورد و با شکست مواجه شدند.

یوسفی اضافه کرد: کشورهای استکباری و ابرقدرت شرق و غرب آنچه را که در توان داشتند در اختیار صدام قرار دارند، اما ملت ایران با پیروی از دستورات امام راحل و رهبری و انسجام و یکپارچگی پیروزی در این جنگ نابرابر را از آن خود کردند.

وی خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در آن دوران چنان درسی به دشمن دادند که تاکنون تهدید نظامی را علیه ایران بکار نمی‌برند چرا که می‌دانند ملت ما با داشتن روحیه ایثار و شهادت و بسیجی‌وار از میهن خویش دفاع می‌کند.

یوسفی ابراز داشت: مردم چون به حقانیت نظام اسلامی پی برده‌اند همواره از آن دفاع خواهند کرد.

فرمانده سپاه سنندج گفت: بسیج ظرفیت خوبی برای ترویج و حفظ روحیه ایثار و شهادت‌طلبی است و با این ظرفیت ایران اسلامی از تمام تهدیدها در امان خواهد بود.

مدیر کمیته امداد شهرستان سنندج نیز در این جلسه با اشاره به ایجاد اشتغال برای مددجویان این نهاد، عنوان کرد: در سال گذشته 3 هزار و 790 پرونده درخواست تسهیلات اشتغالزایی به بانک‌های عامل ارسال شد که 2 هزار و 670 مورد آن موفق به دریافت تسهیلات شدند.

قدیمی متذکر شد: سهم امداد شهرستان سنندج در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی در سال گذشته 17 میلیارد تومان بود که 13 میلیارد تومان توسط بانک‌های عامل پرداخت شد.

وی در پایان اذعان داشت: در مجموع، سال گذشته 14 میلیارد تومان تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان این نهاد پرداخت شد که بیش از 90 درصد تسهیلات صرف اجرای طرح‌های اشتغالزایی شد.

انتهای پیام/79001/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول