اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای حضور در اختتامیه جشنواره شعر بسیج

شعرای بسیجی کاشانی به نصف جهان می‌روند

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کاشان از حضور شعرای بسیجی کاشانی در اختتامیه ششمین جشنواره شعر بسیج استان اصفهان خبر داد.

شعرای بسیجی کاشانی به نصف جهان می‌روند

سید فخرالدین شجاعی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: اختتامیه ششمین جشنواره سراسری شعر بسیج در حوزه استان اصفهان در 31 مردادماه جاری با حضور جمعی از شعرای برجسته و متعهد و دوستداران ادب و اندیشه از سراسر استان و از جمله شاعران و فرزانگان حوزه فرهنگ شهرستان کاشان در پایتخت فرهنگی جهان اسلام برگزار می‌شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد: 15 شاعر بسیجی این شهرستان آثار خود را برای شرکت در این جشنواره به دبیرخانه ارسال کرده‌اند تا به همراه سایر آثار از شهرستان‌‌های استان اصفهان داوری شوند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان کاشان پیرامون رده‌های سنی این جشنواره بیان داشت: شرکت‌کنندگان در این جشنواره در رده‌‌های سنی 12 تا 18 سال،  18 تا 35 سال و از 36 سال به بالا با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

شجاعی در خصوص محورهای ششمین جشنواره شعر بسیج در استان اصفهان بیان داشت: بازخوانی ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بیداری اسلامی و مقاومت ملل، انتظار، امید و آرمان‌گرایی، مضامین آیینی و اجتماعی مبتنی بر اصول خانواده و اخلاق و سبک زندگی اسلامی و حماسه اقتصادی در آیینه شهر از جمله محورهای موضوعی طرح شده در این جشنواره است.

وی همچنین با اشاره به برگزاری مرحله کشوری این جشنواره پس از مرحله استانی متذکر شد: مرحله کشوری این جشنواره نیز با رقابت نفرات برگزیده و منتخبان مراحل استانی در اواخر شهریورماه سال جاری با معرفی آثار برگزیده برگزار می‌شود.

انتهای پیام/63009/ش20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول