اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود:

تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف اولویت امسال بسیج است

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود گفت: تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف و تقویت فعالیت حلقه‌‏های صالحین اولویت امسال بسیج است.

تشکیل هیئت‏‌های امر به معروف اولویت امسال بسیج است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، عباس ارباب‏‌مجنی پیش از ظهر امروز در گردهمایی بسیجیان که با حضور بیش از 100 نفر در شاهرود برگزار شد، در سخنانی با اشاره به برنامه‏‌های سال 92 بسیج اظهار کرد: اهمیت برنامه‏‌ها در سال 92 بر تقویت حلقه‏‌های صالحین و تشکیل هیئت‌‏های امر به معروف و نهی از منکر استوار است و باید همه پایگاه‌‏ها در اجرای این دو برنامه سهیم باشند.

وی افزود: در شش ماهه دوم سال باید کمبودهای برنامه‏‌ای را جبران کرد و در راستای اجرای دقیق و با کیفیت حلقه‏‌های صالحین و حضور حداکثری بسیجیان در این حلقه‌‏ها همت گمارد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود خاطرنشان کرد: باید همه بسیجیان عضو حلقه‏‌های عام و خاص بسیج باشند؛ چرا که ارزیابی فعالیت بسیجیان و پایگاه‌‏های مقاومت بر اساس فعالیت اعضا در حلقه‌‏های صالحین خواهد بود.

وی تأکید کرد: حلقه‌‏های صالحین برای خودسازی اعضای بسیج تشکیل شده است و باید فرمانده پایگاه و سرگروه‌‏های صالحین به این موضوع مهم توجه و حلقه‏‌ها را با کیفیت مدیریت و برنامه‏‌ریزی کنند.

ارباب‏‌مجنی با اشاره به هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری جلسات آن نیز گفت: باید با همکاری امام جماعت مسجد و معتمدان محل، این شورا تشکیل شود و در رفع مشکلات اخلاقی و اجتماعی محل کوشا باشد.

فرمانده بسیج مساجد و محلات شاهرود افزود: هیئت‏‌های امر به معروف و نهی از منکر نقش ارشادی را در محله‏‌ها بر عهده دارند و باید از این پتانسیل در رفع مشکلات حیطه پایگاه و محل بهره‏‌برداری لازم را کرد.

هدف دشمن در تحریم اقتصادی، سرنگونی نظام از طریق ملت است

یک کارشناس مسائل سیاسی نیز گفت: دشمن با بحث تحریم تمام‏‌عیار اقتصادی می‌خواست توسط ملت در واقع به نوعی نظام اسلامی را سرنگون کند.

علی کیپور در خصوص نقش مردم در خلق حماسه اقتصادی اظهار کرد: وقتی بحث حماسه به میان می‌آید، در واقع نقش بازدارندگی حماسه مد نظر است.

وی افزود: در شرایطی مقام معظم رهبری بحث حماسه را بیان کردند که این بار دشمن با تحریم اقتصادی در پی ریشه‏‌کن کردن این نظام از طریق ملت بود.

این کارشناس سیاسی افزود: از آنجا که ملت هدف اصلی دشمن در این تحریم است؛ بنابراین مردم با خلق حماسه اقتصادی می‌توانند عملاً ترفند توطئه‌آمیز تحریم را متوقف کنند.

زمینه‌های مناسب مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی برای ملت فراهم شود

این کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: نباید فراموش کرد که برای ایجاد حماسه اقتصادی باید در چارچوب اقتصاد مقاومتی حرکت کرد و آن را تحقق بخشید.

کیپور بیان کرد: مردم باید مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را که از طرف مقام معظم رهبری بیان شده است، رعایت کنند تا بتوان به حماسه اقتصادی نائل آمد و در نتیجه نقش بازدارندگی خود را مقابل تحریم اقتصادی دشمن را به نحو احسن ایفا کرد.

وی در خصوص لزوم توجه دولت به این امر تصریح کرد: به طور قطع و یقین، دولت باید در مرحله نخست زمینه‌های مناسب مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی را برای ملت فراهم سازد.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در مرحله دوم، توزیع عادلانه منابع در سطح جامعه بین مردم و دولت و رعایت مؤلفه‌های اقتصاد مقاومتی توسط آنها بسیار ضروری است.

کیپور تأکید کرد: دولت باید در راستای اقتصاد مقاومتی و در نتیجه تحقق حماسه اقتصادی برای مردم نقش الگویی را تحقق دهد؛ به این معنا که دولت در به‏‌کارگیری منابع = شیوه صرفه‌جویی را رعایت کند تا بتواند برای ملت الگوی مناسبی در این زمینه باشد.

انتهای پیام/2249/ی40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول