اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل راه و شهرسازی قزوین:

بحث مدیریت بحران در آینده نزدیک‌ علمی‌تر دنبال می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: در آینده نزدیک بحث مدیریت بحران به صورت علمی و جدی‌تر در این استان فعالیت خواهد کرد.

بحث مدیریت بحران در آینده نزدیک‌ علمی‌تر دنبال می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، نخستین جلسه کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلاهای جوی و طوفان در محل اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین تشکیل شد.

محمدنادر محمدزاده مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین و رئیس کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان های حیاتی، بلاهای جوی و طوفان در ابتدای جلسه عنوان کرد: مدیریت بحران نقش مهمی در استان قزوین دارد و این اداره‌کل روابط تنگاتنگی با مدیریت بحران استان قزوین دارد و در آینده نزدیک بحث مدیریت بحران به صورت علمی و جدی‌تر فعالیت خواهد کرد.

رئیس اداره مدیریت بحران و پدافند غیرعامل اداره‌کل راه و شهرسازی استان قزوین در خصوص این کارگروه گفت: سازمان مدیریت بحران کشور یک سازمان پرمحتوا بوده که به فرمان مقام معظم رهبری تشکیل و راه‌اندازی شده است و در اجرای ماده 9 قانون تشکیل مدیریت بحران کشور، ماده 15 آئین‌نامه تشکیل سازمان مدیریت بحران کشور و بند سه ماده چهار شرح وظایف کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلاهای جوی و طوفان ابلاغ شده است.

شیرعلیا اضافه کرد: در استان استاندار به عنوان ریاست شورای مدیریت بحران منصوب شده و 13 دستگاه اجرایی را زیرمجموعه خود قرار می‌دهد که با توجه به حیث فعالیت و اهم کارگروه اداره‌کل راه و شهرسازی در دو مقوله به عنوان کارگروه تخصصی حمل و نقل، شریان‌های حیاتی، بلاهای جوی و طوفان و کارگروه تخصصی مخاطرات زلزله و لرزش‌های زمین، ابنیه، ساختمان و شهرسازی است.

انتهای پیام/77002/خ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول