اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی عسلویه معرفی شد

نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی عسلویه در آیینی با حضور مسئولان استان بوشهر و این شهرستان معرفی شد.

نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی عسلویه معرفی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، فرماندار شهرستان عسلویه صبح امروز در آیین معارفه نخستین رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان عسلویه اظهار کرد: در این شهرستان با ارتقای ساختار اداری از بخشداری به فرمانداری سطح مطالبات مردم نیز افزایش پیدا کرده است.

مجید محمودی افزود: در دو حوزه پیگیر مطالبات مردم بودیم یکی تغییر ساختار اداری شهرستان و دیگری خواسته به حق مردم و استقرار ادارات بود که امیدواریم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

وی اضافه کرد: اداراتی که حتی دارای نمایندگی در شهرستان نیستند نیازمند رسیدگی بود که از طریق فرمانداری به صورت جدی پیگیر این موضوع هستیم و در حال حاضر در ماه مبارک رمضان شاهد استقرار نخستین اداره که از نیازهای اساسی منطقه نیز به ‌شمار می‌رود، هستیم.

فرماندار عسلویه خاطرنشان کرد: بدون تردید راه یکی از نیازهای اصلی مردم شهرستان عسلویه پایتخت اقتصادی ایران اسلامی است که امیدواریم با حمایت مسئولان این اداره کل در استان شاهد بهبود وضعیت راه‌های منطقه باشیم.

محمودی گفت: راه و شهرسازی نخستین اداره‌ای است که به تازگی مستقر شده و امیدواریم بتواند در پیشبرد اهداف شهرستان گام بردارد و در حیث شهرسازی و صیانت از املاک دولتی با توجه به شرایط خاصی که این شهرستان دارد و سودجویان در فکر تصرف آنها هستند اقدامات قانونی انجام دهد.

وی اضافه کرد: امیدواریم با استقرار نخستین اداره در شهرستان عسلویه، نخستین اعتبارات شهرستانی را نیز به این اداره تخصیص دهیم و هر چه سریع‌تر نیازها و کمبودهای خود را اعلام کنیم تا در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان مطرح شده و تصمیمات لازم اتخاذ شود.

محمودی با اشاره به جذب نیروی انسانی در اداره راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: در بحث جذب نیروهای انسانی امیدواریم مسئولان ذی‌ربط با توجه به وجود جوانان تحصیلکرده که نیازمند شغل هستند تدابیر ویژه‌ای بیاندیشند و در صورت برگزاری امتحان استخدامی، این آزمون باید محدود و به‌ صورت منطقه‌ای باشد تا بتوانیم خدمات بهتر و شایسته‌ای به مردم بومی ارائه دهیم.

در این آیین عزیز پورحیاوی به عنوان نخستین رئیس اداره راه  شهرسازی شهرستان عسلویه معرفی شد.

انتهای پیام/2451/ز30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول