اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون شهرداری اصفهان:

شهر‌سازی فراتر از مصوبه شورا مجاز به اختصاص ارتفاعات نیست

معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان گفت: شهر‌سازی نمی‌تواند فراتر از مصوبه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری برای ساختمان‌های شهری ارتفاعات را اختصاص بدهد.

شهر‌سازی فراتر از مصوبه شورا مجاز به اختصاص ارتفاعات نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید مرتضی حسام‌نژاد ظهر امروز در جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه رعایت مصوبه‌های شورای شهر در تمام زمینه‌ها الزامی است، اظهار داشت: عملکرد شهر‌سازی در زمینه اختصاص ارتفاعات به ساختمان‌های شهری باید شفاف و روشن باشد.

وی اضافه کرد: مصوبه شورای اسلامی شهر باید در زمینه اختصاص ارتفاعات ملاک عملکرد شهر‌سازی باشد و تخلف شهرداری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

معاون مالی و اداری شهرداری اصفهان با اشاره به ضرورت توجه معاونت شهر‌سازی و معماری شهرداری به مصوبات شورای شهر در راستای ساختمان‌سازی و احداث بنا‌ها تصریح کرد: شهر‌سازی نمی‌تواند فراتر از مصوبه شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری برای ساختمان‌های شهری ارتفاعات را اختصاص بدهد.

این مسئول با تاکید بر اینکه در صورتی که تخلفی در این زمینه صورت بگیرد، این تخلفات باید به شهرداری اطلاع داده شود، ادامه داد: از تخلفات در حوزه شهر‌سازی باید جلوگیری شود و مدیریت شهری و مدیران شهرداری باید به این موضوع توجه کنند.

معاون عمران شهری شهرداری اصفهان نیز با اشاره به اجرای پروژه میدان امام علی (ع) گفت: در حال حاضر فاز دوم این پروژه به پایان رسیده و تا پایان هفته جاری بهره‌برداری رسمی از این پروژه صورت می‌گیرد.

علیرضا قاری قرآنی نیز در ادامه جلسه علنی شورای اسلامی شهر با بیان اینکه پروژه احیای میدان امام علی (ع) یکی از نقاط بارز و مثبت تعامل میان مسئولان شهری و شهرداری اصفهان را نشان می‌دهد، متذکر شد: برنامه‌ریزی‌های لازم به منظور ساماندهی و بهره‌برداری از مشاغل موجود در محدوده این میدان انجام شده است.

وی به اهمیت پروژه میدان امام علی (ع) اشاره کرد و اذعان داشت: این پروژه در مقیاس جهانی دارای ارزش است و مسئولان و مردم باید به شاخصه‌های این پروژه به منظور ایجاد درآمد‌ برای اصفهان توجه داشته باشند.

انتهای پیام/63004/ن30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول