اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک قزوین عنوان کرد

حضور شرکت‌های معتبر برق کشور در نمایشگاه الکترونیک قزوین

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان قزوین گفت: شرکت‌های معتبر برق کشور با حضور در دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات محصولاتشان را برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش گذاشتند.

حضور شرکت‌های معتبر برق کشور در نمایشگاه الکترونیک قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، محمدرضا کیامهر در حاشیه افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات که در سالن اجتماعات محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان قزوین برگزار شد، اظهار داشت: این نمایشگاه با همت انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک این استان برگزار شده است.

وی ادامه داد: دبیرخانه دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات به مدت سه ماه قبل از افتتاح این نمایشگاه برپا شده تا مسئولان مربوطه این دبیرخانه بتوانند با برنامه‌ریزی دقیق این نمایشگاه را برگزار کنند.

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان قزوین عنوان کرد: دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات با 40 غرفه تا یکم شهریور ماه به مدت چهار روز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این استان برپا شده است.

این مسئول با بیان این‌که این نمایشگاه در فضایی به مساحت 800 مترمربع دایر شده است، اظهار داشت: افتتاح دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات فضای رقابتی مناسبی را برای ورود به بازارهای جدید برای مشارکت‌کنندگان فراهم کرده است.

کیامهر ادامه داد: در دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات نمایندگان شرکت‌های برق، الکترونیک و مخابرات از استان‌های البرز، زنجان، تهران و قزوین حضور دارند.

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان قزوین گفت: شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور دارند از بهترین شرکت‌های کشور هستند که محصولاتشان را برای بازدید علاقه‌مندان به نمایش می‌گذارند.

وی کیفیت برپایی دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات را در قزوین مطلوب ارزیابی کرد و گفت: کیفیت محصولات ارایه شده در این نمایشگاه نسبت به سال گذشته به دلیل حضور شرکت‌های معتبر افزایش یافته است.

این مسئول متذکر شد: محصولات عرضه شده در دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات از برندهای ویژه و استاندارد برخوردار هستند.

رئیس انجمن صنفی مهندسان برق و الکترونیک استان قزوین با اشاره به این‌که با برپایی این نمایشگاه محصولات برق، الکترونیک و مخابرات به نحو مطلوبی به متقاضیان معرفی می‌شود، اظهار داشت: افتتاح این نمایشگاه موجب شده تا آنان بتوانند محصولات خود را با کیفیت بالا در فضای مطلوب خریداری کنند.

گفتنی است، علاقه‌مندان می‌توانند تا یکم شهریور ماه از ساعت 16 تا 22 از دومین نمایشگاه تخصصی برق، الکترونیک و مخابرات واقع در بلوار امام خمینی (ره) جنب صدا و سیما بازدید کنند.

انتهای پیام/77009/م30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول