اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی ساری خبر داد

کشف 700 متر سیم برق و تلفن سرقتی در ساری

فرمانده انتظامی ساری از کشف 700 متر سیم برق و تلفن سرقتی خبر داد.

کشف 700 متر سیم برق و تلفن سرقتی در ساری

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از پایگاه خبری پلیس، یارعلی نیازی اظهار داشت: در راستای مقابله با سارقان و مالخران، طرح نظارت و بازرسی از برخی واحدهای ضایعات فروشی در سطح شهرستان ساری به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: در این طرح پس از شناسایی دو واحد صنفی متخلف، مأموران انتظامی طی دو مرحله عملیات جداگانه با بازرسی از این واحدها موفق شدند مقادیر زیادی لوازم و وسایل سرقتی اعم از موتور برق، درب‌های آلومینیومی، گاو صندوق تخریب شده به همراه بیش از 700 متر انواع سیم، کابل برق و تلفن کشف کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری اذعان داشت: در همین ارتباط دو دستگاه ضبط و پخش خودرو، یک دستگاه جوش با متعلقات، 500 متر لفافه سیم کابل تلفن به قطر سه سانتیمتر، 10 عدد نبشی آهنی به طول دو متر و شش عدد کیف زنانه کشف شد.

نیازی از شناسایی و دستگیری 9 متهم در این ارتباط خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

*سارق طلافروشی با اقدام به موقع پلیس ساری دستگیر شد

خبر دیگر اینکه پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 شهرستان ساری مبنی بر سرقت از طلافروشی در بازار نرگسیه، ماموران انتظامی کلانتری 11 سریعاً به محل وقوع جرم عزیمت کردند.

مأموران با حضور در محل موردنظر فردی به نام «مرتضی– ظ» یکی از سارقان را که با یک دستگاه موتورسیکلت هوندا فاقد پلاک در حال فرار از محل بوده را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.

مأموران در ادامه با دستگیری این فرد با انجام تحقیقات از مالباخته و شاهدان عینی حادثه دریافتند، متهم به سرقت به همراه زنی دیگر با استفاده از یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک با تهدید سلاح سرد وارد مغازه طلافروشی شده و پس از شکستن شیشه سکوریت طلافروشی با مالک مغازه درگیر و وی را به وسیله چاقو از ناحیه پشت مجروح و مقداری طلا را سرقت کردند.

در ادامه دو نفر از اهالی محل که برای جلوگیری از فرار سارقان با آنان درگیر شدند از ناحیه دست مصدوم به بیمارستان منتقل شدند و ماموران با شناسایی مخفیگاه متهم دیگر این پرونده را در یکی از مناطق مسکونی شهر شناسایی و دستگیر کردند.

مأموران در بازرسی از مخفیگاه متهمه طلاجات مسروقه را کشف و ضبط کردند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول