اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر روابط عمومی سپاه قم عنوان کرد

اهتمام جدی خبرگزاری فارس به انتشار اخبار سپاه و بسیج

مدیر روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) گفت: پوشش اخبار مختلف استان در حوزه‌های گوناگون به ویژه خبرهای مربوط به سپاه، همایش‌های بسیج و گردهمایی‌ها و یادواره‌های شهدا توسط خبرگزاری فارس بی‌نظیر است.

اهتمام جدی خبرگزاری فارس به انتشار اخبار سپاه و بسیج

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، افشین گودرزی امروز طی بازدید معاون هماهنگ کننده نمایندگی ولی فقیه در سپاه علی بن ابیطالب(ع) از دفتر نمایندگی خبرگزاری فارس در قم با اشاره به فعالیت چشمگیر این دفتر اظهار کرد: قم دارای ظرفیت‌های گسترده‌ای در بحث رسانه است و دفتر خبرگزاری فارس در این میان توانسته است گوی سبقت را از دیگر رقبا برباید.

وی افزود: پوشش اخبار مختلف استان در حوزه‌های گوناگون به ویژه خبرهای مربوط به سپاه، همایش‌های بسیج و گردهمایی‌ها و یادواره‌های شهدا توسط خبرگزاری فارس بی‌نظیر است.

مدیر روابط عمومی سپاه علی بن ابیطالب(ع) با بیان اینکه سپاه استان قم از ظرفیت خبرگزاری فارس در مناسبت‌های گوناگون به ویژه هفته دفاع مقدس بهره فراوانی می‌برد عنوان داشت: کارگروه رسانه به منظور پوشش خبری هفته دفاع مقدس تشکیل شده و خبرگزاری فارس در قم یکی از اعضای آن است.

وی ادامه داد: سپاه علی بن ابیطالب(ع) اقدامات گسترده‌ای در حوزه رسانه و اطلاع‌رسانی داشته و دفتر خبرگزاری فارس در قم هم همکاری گسترده‌ای در این زمینه دارد.

گودرزی خاطرنشان کرد: خبرگزاری فارس در هفته بسیج و طی برگزاری رزمایش الی بیت‌المقدس هم با جدیت به پوشش اخبار این رویدادها پرداخت و وظیفه خود را در پاسداری و نشر ارزش‌های اسلام و انقلاب به خوبی ایفا کرد.

انتهای پیام/78004/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول