اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم خبر داد

قبولی بیش از 83 درصدی دانش‌آموزان شهرستان جم

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان جم از قبولی بیش از 83 درصدی دانش‌آموزان این شهرستان خبر داد.

قبولی بیش از 83 درصدی دانش‌آموزان شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم حسین اسکندری شامگاه سه‌شنبه در جلسه پروژه مهر در جمع مدیران مدارس شهرستان جم با اشاره به کسب افتخارات متعدد در استان و کشور در زمینه‌های مختلف آموزشی و پرورشی، اظهار داشت: قدمت و پیشینه تاریخی شهرستان جم، وجود علما و ادبا برجسته در این شهرستان و همچنین وجود استعدادهای درخشان در دانش‌آموزان و توجه عمیق اولیاء به مسئله مهم تعلیم و تربیت و تلاش‌های دلسوزانه و مشفقانه فرهنگیان بزرگوار، شاخصه‌های اصلی شهرستان جم است که موجب تمایز این شهرستان از سایر مناطق شده است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم خاطرنشان کرد: طی چند سالی که افتخار خدمت به مردم فهیم این شهرستان دارم روز به روز شاهد پیشرفت‌های بسیار خوبی در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در عرصه‌های گوناگون آموزشی و پرورشی بوده‌ایم که در این میان کسب عناوین مهم کشوری توسط فرهنگیان و دانش‌آموزان شهرستان جم مایه مباهات و افتخار همگان است.

وی تصریح کرد: با وجود مشکلات عدیده در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در فضاهای فیزیکی مدارس، با تلاش‌های مستمر همکاران و پشتکار دانش‌آموزان و حمایت‌های همه جانبه اولیاء آنان و مسئولین شهرستان، دانش‌آموزان این خطه توانسته‌اند نام شهرستان جم را در عالی‌ترین سطح در زمینه‌های علمی، پرورشی و ورزشی در کشور اعتلا ببخشند.

اسکندری بیان کرد: با توجه به اینکه بخشی از معیار عملکرد آموزش و پرورش در حوزه آموزشی به درصد قبولی دانش‌آموزان در امتحانات خرداد ماه برمی‌گردد، به لطف خداوند متعال پیشرفت مطلوبی در این زمینه در مقایسه با سال گذشته مشاهده می‌شود.

وی یادآور شد: تعداد شرکت‌کنندگان در امتحانات سال 1391 بیش از 8 هزار و 400 دانش‌آموز بوده است که از این تعداد 7 هزار و 44 نفر امتحانات خرداد ماه را با موفقیت گذارانده‌اند که درصد قبولی آنان 83.84 درصد است.

اسکندری اذعان داشت: در امتحانات سال 1392 نیز تعداد 8 هزار و 670 نفر شرکت کرده‌اند که از این تعداد بیش از 7 هزار و 586 نفر از دانش‌آموزان در امتحانات خرداد ماه موفق به کسب رتبه قبولی شده‌اند که درصد قبولی آنان 87.41 درصد بوده و در مقایسه با سال گذشته3.57 درصد پیشرفت داشته است.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان جم در پایان از تلاش‌های صادقانه همه فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء آنان و حمایت‌های مسئولان شهرستان در کسب این موفقیت قدردانی کرد و بر لزوم تداوم این مسیر تأکید کرد.

انتهای پیام/2451/ذ30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول