اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج اعلام کرد

21.6 میلیارد تومان سهم شهرستان سنندج از اعتبارات عمرانی

فرماندار سنندج، سهم اعتبارات عمرانی این شهرستان از مجموع اعتبارات سال جاری استان کردستان را 21 میلیارد و 650 میلیون تومان اعلام کرد.

21.6 میلیارد تومان سهم شهرستان سنندج از اعتبارات عمرانی

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل شامگاه سه‌شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان سنندج که با حضور امام جمعه سنندج و مدیران ادارات این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: برای توزیع این اعتبارات کمیته برنامه‌ریزی تشکیل خواهد شد تا پروژه‌های اولویت‌دار مشخص شود.

فرماندار سنندج تأکید کرد: ادارات و دستگاه‌های دولتی اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند را در اولویت برنامه خود قرار دهند.

وی همچنین از افتتاح 95 پروژه عمرانی، خدماتی، تولیدی و صنعتی و کشاورزی در هفته دولت در شهرستان سنندج خبر داد و تصریح کرد: برای این پروژه‌ها اعتباری بالغ بر 21 میلیارد و 470 میلیون تومان هزینه شده است.

به گفته میرزایی‌اصل، هفته دولت بستر خوبی است تا مدیران بتوانند عملکرد و خدمات نظام و دولت در این شهرستان را تبیین نمایند.

وی گفت: مردم پیام انقلاب را به خوبی درک کرده‌اند و این مهم را می‌توان از حضور آنان در عرصه‌های مختلف به خوبی استنباط کرد.

فرماندار شهرستان سنندج افزود: پس شایسته است که مسئولان ارتباط بین مردم و نظام را حفظ کنند و با تاسی از شهیدان رجایی و باهنر در راستای تحقق اهداف و آرمان‌های نظام اسلامی تلاش نمایند.

میرزایی‌اصل، ساده‌زیستی را یکی از ویژگی‌های شهیدان رجایی و باهنر دانست که باید مدیران ما آن را داشته باشند و گفت: اشرافیگری با رویکرد نظام اسلامی منافات دارد و مدیران باید با ساده‌زیستی و برخورد درست با مردم روحیه امید را در آنان احیا و حفظ کنند.

وی همچنین مردمی بودن و رفتار مبتنی بر مستضعف‌گرایی و توجه به محرومین را دو ویژگی دیگر شهدای دولت نام برد و گفت: با وجودی که شرایط در آن مقطع زمانی بسیار سخت و دشوار بود اما چون دولتمردان از بطن مردم برخاسته بودن، پیوند خود را با مردم در تمامی مقاطع قطع نکردند.

فرماندار سنندج در ادامه با اشاره به شعار دولت یازدهم مبنی بر اعتدال و تدبیر گفت: واژه‌گان انقلاب اسلامی به اندازه‌ای وسیع است که هر دولتی بخشی از آن را به عنوان شعار و رویکرد خود قرار می‌دهد.

میرزایی‌اصل افزود: گفتمان عدالت و اعتدال نیاز کشور است چرا که اعتدال حاکمیت عقلانی است و به عنوان ضرورت اصلی کشور، ما مجموعه مدیران هر اندازه که در توان داریم باید بکار بگیریم تا برنامه‌های دولت جدید محقق شود.

وی در پایان به خلق حماسه سیاسی با مشارکت گسترده مردمی در انتخابات خردادماه امسال اشاره کرد و از آن به عنوان بستری برای خلق حماسه اقتصادی نام برد که رهبر معظم انقلاب آن را به عنوان شعار سال جاری مطرح کردند.

انتهای پیام/79001/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول