اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر خبر داد

گازرسانی به 10 شهر و روستای کنگان

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 10 شهر و روستای کنگان خبر داد.

گازرسانی به 10 شهر و روستای کنگان

غلامعباس حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندر کنگان اظهار داشت: گازرسانی به مناطق مختلف استان بوشهر با کیفیت و کمیت قابل قبولی انجام گرفته و شاهد افزایش میزان انشعابات گاز در شهرها و روستاهای مختلف استان هستیم.

وی افزود: در شهرستان کنگان نیز اقدامات زیربنایی بسیار مهمی در توسعه گازرسانی انجام گرفته و به توفیقات خوبی نیز دست یافته‌ایم که امیدوار هستیم این روند تداوم یابد.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر از گازرسانی به 10 شهر و روستای کنگان خبر داد و خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از 490 کیلومتر گازرسانی در شهرستان کنگان انجام گرفته و تعداد 10 شهر و روستای این شهرستان گازدار شده‌اند.

حسینی تصریح کرد: بر اساس آمار موجود هم‌اکنون 7 روستا و 3 شهر بزرگ کنگان از نعمت گاز شهری برخوردارند که البته گازرسانی به 2 روستا از روستاهای مذکور در حال انجام است که به زودی تکمیل می‌شود.

وی ابراز داشت: براساس آمار و ارقام موجود تاکنون بیش از 11 هزار انشعاب گاز در شهرستان کنگان، نصب و اجرا شده است که این میزان هم اکنون در حال افزایش است و انتظار داریم در نیمه دوم امسال افزایش چشمگیری یابد.

حسینی اذعان داشت: در جنوب استان تاکنون اقدامات بسیار خوبی در گازرسانی انجام گرفته که بیشترین خدمات در شهرستان جم به ویژه در حوزه روستایی انجام گرفته است.

مدیرعامل شرکت گاز استان بوشهر اذعان داشت: کیفیت‌بخشی در اجرای طرح‌های گازرسانی در مناطق مختلف استان بوشهر در دستور کار قرار دارد و در این مسیر از هیچ تلاشی فروگذار نخواهیم کرد.

انتهای پیام/2451/ذ20/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول