اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط جایگاه‌داران بدهکار سی‌ان‌جی گچساران صورت گرفت

پرداخت 3 میلیارد ریال از 5 میلیارد ریال بدهی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی گچساران

رئیس شرکت گاز گچساران از پرداخت 3 میلیارد ریال از مجموع 5 میلیارد ریال بدهی جایگاه‌داران بدهکار سی‌ان‌جی این شهرستان و بازگشایی دو جایگاه عرضه سوخت گازی گچساران خبر داد.

پرداخت 3 میلیارد ریال از 5 میلیارد ریال بدهی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، ناصر دلفریان عصر امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگاران این شهرستان اظهار کرد: در گچساران چهار جایگاه سی‌ان‌جی وجود دارد که یک جایگاه متعلق به شهرداری و سه جایگاه دیگر توسط بخش خصوصی اداره می‌شود.

وی با اشاره به این‌که میزان بدهی جایگاه‌های سوخت گاز این شهرستان افزون بر 12 میلیارد ریال است، ابراز داشت: طی چند مرحله به این بدهکاران اخطارهای لازم داده شد.

دلفریان یادآور شد: در هفته گذشته شرکت گاز به عنوان متولی تأمین گاز جایگاه‌های سی‌ان‌جی به دلیل عدم پرداخت بدهی توسط جایگاه‌داران سی‌ان‌جی از تحویل گاز به آنها جلوگیری کرد.

رئیس شرکت گاز ناحیه گچساران با بیان اینکه استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تأکید بر پرداخت بدهی جایگاه‌های سوخت گاز دستورات مؤثری اتخاذ کرد، از جایگاه‌داران سی‌ان‌جی خواست تا در این زمینه با شرکت گاز همکاری لازم را داشته باشند.

دلفریان بیان کرد: با نظر سید‌ حسین صابری استاندار کهگیلویه و بویراحمد، برخی از جایگاه‌داران سی‌ان‌جی با پرداخت مبلغی به عنوان پیش‌پرداخت، بدهی خود را قسط‌بندی کردند.

وی افزود: مالک دو جایگاه سوخت واقع در کوی کارکنان دولت گچساران 3 میلیارد ریال از مجموع 5 میلیارد ریال بدهی خود را پرداخت کرد.

دلفریان خاطرنشان کرد: در حال حاضر گاز این جایگاه‌های سوخت وصل شده و این جایگاه‌ مشکلی در زمینه خدمات‌رسانی به مردم ندارد.

وی با تأکید بر لزوم تلاش برای رفاه حال مردم، پرداخت به موقع گازبهای جایگاه‌های سی‌ان‌جی را در گامی مؤثر در تکمیل پروژه‌های شرکت گاز و گازرسانی به مناطق فاقد گاز و خدمت‌رسانی مطلوب به مردم دانست. 

به گزارش فارس، استاندار کهگیلویه و بویراحمد پیش از این در مصاحبه مطبوعاتی خود، میزان بدهی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی بخش خصوصی و شهرداری‌های این استان را معادل هزینه گازرسانی به 50 روستا عنوان کرده و ضمن دادن مهلت یک هفته‌ای برای پرداخت بخشی از بدهی این افراد به عنوان پیش‌پرداخت، از قسط‌بندی چند مرحله‌ای بدهی جایگاه‌داران سی‌ان‌جی خبر داده بود.

انتهای پیام/82014/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول