اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار کهگیلویه و بویراحمد:

بدهکاری میلیاردی سی‌ان‌جی‌ها محصول بی‌تفاوتی مسئولان است

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: این‌که در استان کهگیلویه و بویراحمد جایگاه‌های سی‌ان‌جی بدهکاری میلیاردی دارند محصول اهمال برخی دستگاه‌ها از جمله شرکت گاز و شرکت پخش فراورده‌های نفتی است.

بدهکاری میلیاردی سی‌ان‌جی‌ها محصول بی‌تفاوتی مسئولان است

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، صبح امروز نشست رسیدگی به وضعیت نابسامان سی‌ان‌جی‌های کهگیلویه و بویراحمد در زمینه بدهکاری میلیاردی با حضور استاندار و معاونین وی و همچنین مدیران عامل شرکت گاز و پخش فرآورده‌های نفتی و نمایندگان شهرداری‌های استان در محل استانداری برگزار شد.

در این نشست سید حسین صابری با بیان این‌که بدهکاری میلیاردی جایگاه‌های سی‌ان‌جی در استان تبدیل به وضعیتی نگران کننده شده است، اظهار کرد: این که عده‌ای پول گاز را نقدی از مردم بگیرند و سهم دولت را پرداخت نکنند امری تعجب برانگیز است.

مسئول ارشد اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد در این میان مقصر اصلی را دستگاه‌هایی چون شرکت گاز و شرکت پخش فرآورده‌های نفتی دانست و گفت: اگر شما به دنبال مطالبات خود باشید به راحتی می‌توان آن را وصول کرد ولی من عزمی برای این کار در شما نمی‌بینم.

صابری با انتقاد شدید از وضعیت کنونی افزود: کاری کرده‌ایم که شهرداری‌ها مقروض شده‌اند و وقتی که از آن‌ها مطالبه حقوق دولت را نکنیم معلوم است که آن‌ها نیز پول گاز دولت را پرداخت نمی‌کنند.

این مسئول با ذکر این نکته که بدهکاری سنگین سی‌ان‌جی‌ها موجب رکود در پروژه‌های گازرسانی استان شده است، افزود: چرا باید پروژه‌های عمرانی که بیشتر آن‌ها مخصوص و مختص روستاها و مناطق محروم است این گونه فدای سهل‌انگاری و منفعت‌طلبی عده‌ای شود و مسئولان شرکت گاز و پخش و پالایش هم دست روی دست بگذارند.

وی بهترین راه برای جلوگیری از این نوع بی‌نظمی و تخلف را خلع ید کردن برخی از جایگاه‌داران دانست و گفت: وقتی شما اقدامی انقلابی کردید و یک متخلف خلع ید شد دیگران خود را جمع خواهند کرد.

صابری قانون را برای همه یکسان دانست و گفت: شرکت سیمان و کارخانه قند هم مشمول قانون هستند و باید بدهی میلیاردی خود را بپردازند.

در این نشست هر یک از مسئولان مربوطه و همچنین نمایندگان شهرداری‌ها نظرات و پیشنهادات خود را ارائه کردند و تصمیم مقتضی برای پرداخت فوری این بدهی‌ها گرفته شد.

انتهای پیام/2571/س30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول