اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه طبس تاکید کرد

وجود جایگاه سی‌ان‌جی حق مردم طبس

امام جمعه طبس گفت: وجود جایگاه سی‌ان‌جی باتوجه به قیمت بالای بنزین، حق مردم است، اما علی‌رغم چند مرتبه تذکر در خطبه‌های نماز جمعه، همچنان برای این موضوع پیگیری مطلوبی صورت نمی‌گیرد.

وجود جایگاه سی‌ان‌جی حق مردم طبس

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس، با اشاره به برگزاری مطلوب انتخابات 24 خرداد، اظهار داشت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رأی علی‌رغم توطئه‌ها و تبلیغات سوء دشمنان، برگزاری کاملاً سالم انتخابات به اقرار دوست و دشمن و باطل شدن ادعای تقلب در انتخابات برای همیشه و امنیت مثال‌زدنی انتخابات، از جمله ویژگی‌های انتخابات اخیر ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی بود.

وی از مردم به دلیل حضور گسترده در انتخابات و همچنین از دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تقدیر کرد و ضمن تبریک به رئیس جمهور منتخب، موفقیت حجت‌الاسلام حسن روحانی در تداوم اجرای اهداف انقلاب اسلامی و منویات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری و نیز موفقیت وی در تحقق وعده‌هایش را از خدای متعال خواستار شد.

خطیب جمعه طبس خاطر نشان کرد: اکنون نیز باید مردم حمایت، همکاری و همدلی خود با رئیس جمهور منتخب‌شان را تداوم بخشیده و نسبت به دولت یازدهم، حمایت حکیمانه، مراقبت هوشمندانه و نقد مشفقانه داشته باشند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به چالش‌های پیش روی دولت یازدهم اشاره کرد و افزود: تورم افسارگسیخته، تداوم تحریم‌های اقتصادی، مشکلات معیشتی مردم، بیکاری، مسائل منطقه‌ای در پی بیداری اسلامی و پرونده هسته‌ای از جمله مهم‌ترین چالش‌های دولت آینده است که رفع آن نیاز به هماهنگی، همدلی، حمایت و پشتیبانی مردم و مسئولان دارد.

امام جمعه طبس افزود: رفتار رئیس جمهور منتخب کشورمان در مدتی که از برگزاری انتخابات گذشته، بسیار مطلوب است که از جمله آن گسترده‌تر کردن روابط با مراجع، حوزه‌های علمیه و علما است که بسیار حائز اهمیت بوده و جای تقدیر دارد.

وی یادآور شد: برخی پس از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری، ذوق‌زده شده و دست به حرکات و شادمانی‌های غیرمعقول زدند که این موضوع در شهر طبس نیز وجود داشت.

مهاجریان‌مقدم ادامه داد: برخی تصور می‌کنند که وضعیت کشور به دوران 8 یا 10 سال گذشته باز می‌گردد، اما نه، این افراد اشتباه می‌کنند، چرا که نه شرایط کشور مانند گذشته است و نه حجت‌الاسلام حسن روحانی آن فردی‌ است که این‌ها تصور می‌کنند و ذوق‌زدگی عجولانه این افراد نیز به دلیل برداشت غلط از نتیجه انتخابات است.

خطیب جمعه طبس بیان کرد: حتی مسئول ستاد انتخابات حجت‌الاسلام حسن روحانی نیز اعلام کرده است که رأی بالای مردم متعهد و متدین کشورمان به آقای روحانی، رأی به روحانیت و اعتماد به روحانیت بوده است، نه رأی به روحانی و مردم باز هم به این نتیجه رسیدند که تنها فردی که می‌تواند خدمت بی‌منت داشته باشد همین روحانیت و آخوندها هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن انتقاد شدید از عدم احداث جایگاه سی‌ان‌جی در شهرستان طبس، اظهار داشت: وجود جایگاه سی‌ان‌جی با توجه به قیمت بالای بنزین، حق مردم است، اما علی‌رغم چند مرتبه تذکر در خطبه‌های نماز جمعه، همچنان برای این موضوع پیگیری مطلوبی صورت نمی‌گیرد.

امام جمعه طبس اضافه کرد: مدتی است که شرکتی برای احداث جایگاه سی‌ان‌جی در طبس آمده، اما اقدام خاصی نشده و اینکه این شرکت به کجا وابسته است را فعلا نمی‌گویم، اما از معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان طبس می‌خواهم تا این موضوع را با جدیت دنبال کند تا هر چه زودتر شاهد احداث و بهره‌برداری جایگاه سی‌ان‌جی در طبس باشیم.

بیان اثرات و برکات روزه ماه مبارک رمضان، اشاره به مسائل اخیر کشور مصر، گرامیداشت روز قلم و روز مالیات، اشاره به سالروز صدور فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله با قاچاق کالا، دعوت از مردم برای شرکت گسترده در برنامه ترتیل‌خوانی قرآن در امامزاده حسین‌بن موسی‌الکاظم(ع) طبس در ایام ماه مبارک رمضان، و عذرخواهی از مردم به دلیل برگزار نشدن نماز جمعه هفته گذشته طبس، از دیگر سخنان حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان‌مقدم در خطبه‌های این هفته نماز جمعه طبس بود.

انتهای پیام/90001/ق40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول