اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران عنوان کرد

لزوم خدمات‌رسانی به روستاها بر اساس نیازسنجی

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران گفت: اعضای شوراهای روستایی باید با توجه به نیازهای اساسی و به منظور خدمات‌رسانی مطلوب به روستاها برنامه‌ریزی دقیقی داشته باشند.

لزوم خدمات‌رسانی به روستاها بر اساس نیازسنجی

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، سرپرست بخشداری مرکزی گچساران ظهر امروز از روستاهای دهستان بویراحمد گرمسیری بخش مرکزی این شهرستان بازدید کرد.

در این بازدید که با حضور کارشناسان بخشداری صورت گرفت، مشکلات روستاهای این دهستان مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران ابتدا با حضور در گلزار شهدای روستای دیل و حضور بر سر قبر مرحوم کمال خادمی جانباز 45 درصد این روستا که چندی پیش به دیار ابدی شتافت، با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان این روستا ادای احترام کرد.

یوسف انصاری سپس در یکی از مساجد روستای دیل حضور یافته و با معتمدان، مردم، اعضای شورا و دهیار این روستا دیدار کرد.

در این جلسه مشکلات روستای دیل توسط شوراهای اسلامی و مردم و معتمدان مطرح و راهکارهایی در راستای برطرف کردن این مشکلات ارائه شد.

مردم و اعضای شورای اسلامی روستای دیل در این نشست به بیان مشکلات روستا پرداخته و سرپرست بخشداری مرکزی گچساران و کارشناسان این بخشداری نیز به سؤالات آنان پاسخ گفتند.

تجهیز خانه بهداشت، استقرار پزشک در روستا به صورت مستمر و به ویژه در ساعات اداری، پوشش کامل تلویزیونی شبکه‌ها، اجرای کامل طرح هادی از جمله مشکلات و درخواست‌های مطرح شده توسط مردم این روستا بود.

پیگیری وعده احداث سالن ورزشی دخترانه در این روستا، تعمیر و بازسازی جاده بین مزارع که در سال گذشته و در اثر سیلاب، بخشی از آن تخریب شده از دیگر مشکلات مطرح شده توسط شورا و مردم و معتمدان این روستا بود که توجه مسئولان در زمینه برطرف کردن این مشکلات را خواستار شدند.

سرپرست بخشداری مرکزی گچساران در این نشست اظهار کرد: روستای دیل یکی از بزرگترین روستاهای بخش مرکزی گچساران بوده که تاکنون خدمات مطلوبی در این روستا ارائه شده است.

یوسف انصاری با بیان این‌که این روستا افزون بر 502 خانوار دارد، ابراز داشت: اعتبار طرح هادی روستا در سال‌های گذشته مصوب و طرح هادی در این روستا به خوبی اجرایی شده؛ اما در بخش‌هایی هنوز تکمیل نشده است.

وی با تأکید بر لزوم تلاش هر چه بیشتر اعضای شورای جدید روستای دیل و تقدیر از زحمات اعضای سابق این شورا تصریح کرد: شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران مسئولیت سنگینی برای خدمت‌رسانی به مردم دارند که توفیق در این مسئولیت نیازمند عزم و اراده جدی و همت و تلاش مضاعف است.

انصاری با بیان اینکه خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران یک توفیق الهی است، همکاری و همیاری مردم در این زمینه را مؤثر و ضروری عنوان کرد.

به گزارش فارس، دهستان بویراحمد گرمسیری از توابع بخش مرکزی گچساران و دارای افزون بر 11 روستا است.

انتهای پیام/82001/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول