اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر باشگاه گلساپوش:

4 فوتبالیست یزدی به اردوی تیم ملی اعزام شدند

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش یزد از اعزام چهار بازیکن تیم فوتبال ساحلی گلساپوش یزد به اردوی تیم ملی خبر داد.

4 فوتبالیست یزدی به اردوی تیم ملی اعزام شدند

سید حسن میرحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: محمد مختاری، حمیدرضا دهقانی، سیدعلی ناظم و حمید بهزادپور دروازه‌بان تیم ملی به این اردو اعزام شدند.

وی ادامه داد: تیم ملی فوتبال ساحلی کشور در هفته نخست شهریور ماه برای انجام دو دیدار دوستانه به مصاف ایتالیا می‌‌رود که چهار بازیکن از یزد نیز در این دیدار حضور خواهند داشت.

میرحسینی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، 15 بازیکن را به اردوی تیم ملی فوتبال ساحلی دعوت کرده که ساحلی بازان یزدی نیز بدین منظور به این اردو اعزام شدند.

وی اضافه کرد: تیم‌‌های فوتبال ساحلی ایران و ایتالیا در روزهای پنجم و ششم در دیداری تدارکاتی و دوستانه از ساعت 18 در ورزشگاه تختی تهران به مصاف هم می‌روند.

مدیر باشگاه فرهنگی ورزشی گلساپوش در ادامه با اشاره به وضعیت باشگاه گلساپوش و برنامه‌ریزی برای تیم عنوان کرد: گلساپوش یزد با برنامه‌ریزی پنج ساله توانست جزو چهار تیم برتر باشد و اکنون نیز برنامه پنج ساله دوم را به مرحله اجرا گذاشته است.

وی حضور چهار بازیکن یزدی در ترکیب تیم‌ملی ساحلی کشور را نشان از غنای فوتبال ساحلی در این خطه دانست و افزود: یزد یکی از قطب‌های ساحلی در کشور است و آینده روشنی در انتظار فوتبال ساحلی استان است.

میرحسینی تصریح کرد: استعدادهای بالقوه زیادی در رشته فوتبال به ویژه ساحلی در یزد وجود دارد که لازمه بروز آنها توجه و حمایت مسئولان است.

وی پیرامون بازی روز جمعه تیم گلساپوش در برابر ویژن هرمزگان گفت: در این دیدار به دلیل اشتباهات فردی و بی دقتی بازیکنان بیش از 10 موقعیت گل از دست رفت اما در نتیجه پیروز میدان شدیم.

وی اضافه کرد: سه گلی که از تیم حریف وارد دروازه شد به دلیل اشتباهات فردی بازیکنان در زمین بود.

مدیر تیم گلساپوش یزد با اشاره به ضعف در خط دفاعی تیم در دیدار با ویژن هرمزگان عنوان کرد: خط دفاعی تیم در این دیدار ضعیف عمل کرد و به همین دلیل در این دیدار سه بار دروازه گلساپوش گشوده شد.

وی اضافه کرد: تیم گلساپوش با توجه به حضور بازیکنان جوان، بومی و با انگیزه‌ای که دارد همچنین کادر فنی و هیئت مدیره قوی و بومی قطعا در این فصل عنوان قهرمانی را کسب خواهد کرد.

انتهای پیام/90004/ح30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول