اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان:

اگر به جای فوتبال برای آب وقت گذاشته بودند، مشکل آب استان حل شده بود

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: وقتی که برخی از مسئولان استانی برای هیئت فوتبال صرف کردند اگر برای مساله آب اصفهان گذاشته بودند، به طور حتم مشکل آب استان حل شده بود.

اگر به جای فوتبال برای آب وقت گذاشته بودند، مشکل آب استان حل شده بود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدجواهری صبح امروز در مراسم معارفه سرپرست جدید هیئت فوتبال استان اصفهان که در سرای ورزشکاران اصفهان برگزار شد، با اشاره به انتقادات مخالفان هیئت فوتبال استان اصفهان اظهار داشت: پس از درخواست‌های مکرر جامعه فوتبال، کمیته‌ای اشکالات هیئت فوتبال را گردآوری کرده و به اطلاع ابرقویی‌نژاد رساندیم که وی از ما مهلت خواست اما در این فاصله تا جایی که توانست لابی کرد.

وی با اشاره به حکمیت وزارت ورزش و جوانان در ماجرای اختلاف هیئت فوتبال و اداره ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: طبق دستور صریح معاون وزیر فدراسیون فوتبال باید با ابلاغ برکناری رئیس هیئت فوتبال استان اصفهان، ابلاغ سرپرست هیئت را صادر می‌کرد؛ اما با وجود پیگیری‌های صورت گرفته این اتفاق رخ نداد و فدراسیون فوتبال حاضر نشد حکم سرپرستی ابراهیمی را صادر کند.

محمدجواهری با بیان اینکه در اواخر اردیبهشت ماه از هیئت فوتبال خواستیم مکان را تخلیه کند، تاکید کرد: با دستور دادستانی  فرصت 50 روزه‌ای برای تخلیه دفتر هیئت فوتبال داده شد و دو روز پس از این مهلت، وسایل هیئت را جمع آوری کردیم اما حتی یک سوزن هم بیرون انداخته نشد.

به گفته این مسئول با نامه رسمی معاون وزیر ورزش، به مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان این اختیار داده شده تا سرپرستی را برای هیئت فوتبال انتخاب کند و مدیر کل ورزش بر این اساس مرتضی لاچیانی را برای سرپرستی هیئت معرفی کرده و طبق قانون از چند ماه قبل علی اکبر ابرقویی‌نژاد هیچ سمتی در هیئت فوتبال ندارد.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان با بیان اینکه عمر مفید ریاست ابرقویی‌نژاد در هیئت فوتبال به پایان رسیده، تصریح کرد: اگر باشگاه‌های فعال اصفهان در فوتبال را از فوتبال استان جدا کنیم، هیئت فوتبال استان اصفهان چیزی در چنته ندارد.

وی انتقادات شدیدی را در چند مرحله متوجه مسئولان استانی بابت حمایت‌های صورت گرفته از ابرقویی‌نژاد کرده و تاکید کرد: زمانی که به همکار من گاز اسید پاشیدند، برخی مسئولان استان که از رئیس هیئت فوتبال حمایت کردند، کجا بودند.

محمدجواهری ادامه داد: کسی نمی‌تواند به من دستور بدهد زیرا بالا سر من قانون و وزیر ورزش هستند و اگر ثابت کردند که یک کلمه خلاف قانون حرفی زده یا گامی مخالف قانون برداشته‌ام، هر کاری دوست داشتند انجام بدهند.

مدیر کل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان خاطرنشان کرد: من 25 سال در سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور فعالیت داشته و سند زیر دستم قانون بوده بنابراین هیچ گاه حرکتی خلاف قانون انجام نمی‌دهم.

* از حق خودم گذشتم

وی با بیان اینکه از حق خودم گذشتم اما از حق مردم اصفهان نمی‌‌گذرم، تاکید کرد: در ماجرای هیئت فوتبال سیاسی کاری شده و شورای تامین استان دو روز پس از معرفی سرپرست اعلام کرد تا سه ماه دیگر حق تغییر روسای هیئت‌های ورزشی و سایر مدیران را ندارم.

این مسئول با اشاره به صدور حکم سرپرستی لاچیانی برای هیئت فوتبال استان اصفهان متذکر شد: ابرقویی‌نژاد با وجودی که هیچ سمتی در فوتبال اصفهان ندارد، با معاون استاندار مکاتبه کرده و خواستار برگزار نشدن این جلسه شده است.

محمدجواهری در پایان اذعان داشت: معاون استاندار نیز با نیروی انتظامی مکاتبه کرده که نباید جلسه معارفه امروز برگزار شود، اما به دلیل اینکه تمام مراحل قانونی را پشت سر گذاشته‌ایم، این جلسه سر موعد برگزار شد.

انتهای پیام/63006/ن40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول